Indiana Jones and the Infernal Machine

פגז972

New member
אחד ממשחקי המחשב האהובים עליי ביותר הוא Indiana Jones and the Infernal Machine.
מדובר על משחק אקשן-הרפתקאות שיצא לאוויר העולם ב-30 באוקטובר 1999. אז רובכם כנראה לא מכירים את המשחק, אבל תרשו לי לומר שמדובר באחד ממשחקי המחשב הכי מדהימים שיצא לי לשחק בהם, ואני גיימר מושבע שמשחק במלא משחקים בחודש.
למי שמכיר את המשחק - האם אתם מכירים משחק מודרני שזמכיר אותו? אני מחפש המלצה על משחק שבו הדמות הראשית נעה ברחבי העולם ושהמשחק גם מכיל חידות או פאזלים שונים.
למי שלא מכיר את המשחק...תרשו לי לומר שהפסדתם המון.
במשחק אתם שולטים באינדיאנה ג'ונס, כפי שגילם אותו הריסון פורד באותם שנים. אתם מגיעים לעיראק בשנת 1947 ומנסים לעזור ל-CIA להבין למה הסובייטים חופרים שם באתר ארכיאולוגי. מתגלה לכם שהמלך נבוכדנאצר בנה מנוע אימתני שמאפשר לבני אדם לעבור ליקום מקביל ולהיפך. ביום המקביל הזה, האתיריום, נמצא האל מרדוך. חסידיו של המלך לקחו את ארבעת החלקים העיקרים של המנוע / מכונה והחביאו אותם באזורים מרוחקים. כאן אתם יוצאים להרפתקה אחר החלקים בקזחסטן, האי פאלאוון בקרבת יפן, מקסיקו ולבסוף לסודן. על כל חלק של המכונה שומר בוס אימתני - מפלצת ענקית עשוי מקרח, אחר כך מפלצת לבה, נחש ענק שיורק נחשים ערסיים מפיו ולבסוף רובוט עתיק מנחושת ומברזל.
המשחק הזה מדהים כי הגרפיקה שלו ברמה מאוד גבוהה יחסית לזמנו. במשחק אתם תתפסו על חבלים, תשחו, תנהגו בג'יפ ואפילו תשוטו ברפסודה מתנפחת עשויה מפלסטיק. אתם תירו במספר נשקים אוטומטיים, ביניהם אקדחים ורובים, רובה אוויר, טיל בזוקה וכן תוכלו להשתמש במטען חבלה, ברימונים או אפילו בחרב גדולה וחדה - מצ'טה. בכל שלב מוחבאים היטב 10 יהלומים ואוצרות. בסוף המשחק מגיעים לפרו ובו נחשפים לשלב בונוס בו האוצרות מוחבאים היטב היטב. יש במשחק דיאולוג בין הדמויות, עולם תלת מימדי עשוי היטב ושלבים עם תכנון רב כגון מעגליות ומסתורין. יצא לי לשחק במשחק הזה כבר עשר פעמים לפחות. אפילו שאני מכיר את השלבים בעל פה כיף לחזור ולשחק במשחק מדי מספר שבועות או חודשים. מדובר במשחק ממש מגניב, מלא באפקטים גרפיים וקוליים מרהיבים ובחוויה שתמיד כיף לחוות אותה מחדש.
 
למעלה