../images/Emo96.gif חם לנפש..../images/Emo23.gif
אז ככה: אני לא יודעת אם אתם מכירים את הספרים בסדרה של"מרק עוף לנפש"- שאלה אספים של סיפורים מההמים, חמודים מצחיקים ובעיקר מחממים את הלב...יענו כמו שמרק עוף מבריא את הגוף ועושים טוב, כך הסיפורים האלה לנשמה. (ומי שלא מכיר , ממליצה בחום!!) ישבתי וחשבתי לי.. אולי נפתח כאן שישור או אפילו פינה חדשה בפורום: אין כאן המקום להרחיב לסדר גודל של סיפורים ארוכים או ספר, אבל מקום לכוס שוקו/תה חם יש..!?!?
כלומר- שירשור של דברים קטנים שחיממו לנו את הלב השבוע.. מה דעתכם? מי מצטרף לכוס תה? ב-
סימון.
אז ככה: אני לא יודעת אם אתם מכירים את הספרים בסדרה של"מרק עוף לנפש"- שאלה אספים של סיפורים מההמים, חמודים מצחיקים ובעיקר מחממים את הלב...יענו כמו שמרק עוף מבריא את הגוף ועושים טוב, כך הסיפורים האלה לנשמה. (ומי שלא מכיר , ממליצה בחום!!) ישבתי וחשבתי לי.. אולי נפתח כאן שישור או אפילו פינה חדשה בפורום: אין כאן המקום להרחיב לסדר גודל של סיפורים ארוכים או ספר, אבל מקום לכוס שוקו/תה חם יש..!?!?