giulietta

New member
../images/Emo93.gif../images/Emo93.gif../images/Emo93.gif../images/Emo123.gif

הלכתי לישון (עאלק "לישון", ניסיתי לישון) ומסתבר שכל החוגים פה במתנ"ס מתקיימים רגיל
גם ככה הפריעו לי כל 5 דקות, יכולתי להסיע אותם, שישגעו את המדריך ולא אותי.
צהריים טובים
(זה פיהוק, נכון?)
 

giulietta

New member
הם רשומים

גם מחר וגם מחרתיים וגם מחרי מחרתיים... תאמיני לי, איזה עונש החוגים האלה... חור בכיס וחור בראש...
 

קרמבובת

New member
הי ג´ול...

הילדים שלך יהיו רבי אשכולות נו ..בלי ליילל (מאמינה לך מאמינה...חחח) מחרי מחרתיים???
 

giulietta

New member
כן, נו...

כמו "מחר כך", נו... לא רק רבי אשכולות. אחת תהיה נדיה קומנצ´י קטנה אחד יהיה השחיין הדוגמן ההוא, נו, שו איסמו, לא דודי בלסר, השני... השלישי יהיה לוחם קפוארה דגול (וידע סוף סוף להחזיר לאח הגדול שלו שעושה ממנו סמרטוט...) ויש ...יש עוד...סנפלינג...ונגינה... בקיצור, היפראקטיביים.
 

giulietta

New member
תגידי, קרומבה,

איזה צל"ש, לדעתך, אני צריכה לדרוש מהאבא שלהם לכבוד זה שאני גיננתי אותם כל היום והוא הלך "לעבוד", הא?
(שונאת שמפריעים לי לישון)
 
ה"בוקר" היה לג´ול המתעוררת...../images/Emo42.gif

אצלי (
<----זה פיהוק גדולללל) כבר שלהי היום... והעבודה בלתי נגמרת... - אז מה´כפת לי לפנטז על אמסטרדם
 

giulietta

New member
speaking of the devil ../images/Emo3.gif

עוד אני מקטרת... והאיש היגיע... עם אורחים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כמו שנאמר בשיר שם למטה: "מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להיגמל מזה..." אמסטרדם? תשתי שוקו גם בשבילי. ביי ליליתה, קרומבה ונעמי
 
למעלה