3.4.04

  • פותח הנושא neko
  • פורסם בתאריך

neko

New member
עוד משהו ש"שאלנו" מהמצרים -

ואנחנו חשבנו שברית מילה הומצאה ע"י היהודים? אולי כדאי לחשוב שוב...
 
למעלה