מרגשת 06/05

ה מוזה

New member
לילדים שלי

"הייתם בסה"כ בני 10, לא לא עשר שנים, לא 10 חודשים, רק עשרה שבועות. עשרה שבועות של שכרון חושים, של איבוד עצמי, של התלבטויות איומות, 10 שבועות של "מה לעזאזל עלי לעשות", 10 שבועות בהם ניסיתי בכל דרך אפשרית לשמור עליכם " מכתב שלא נשלח לילדים שלא נולדו
 

elninyo

New member
כל החתולים מחכים ליד החלון../images/Emo91.gif

כל החתולים מחכים ליד החלון.../ קונן היפה " ....."תראי", אומר לי הצבעי פתאום. "את אישה מאוד טובה וחזקה,אז בגלל שקצת כואב לי הראש,אולי תתחילי את לסייד קצת ואחר כך אני יעזור לך,וכמובן שאני אקח פחות כסף". לא היה לי אכפת,רק רציתי לגמור לסייד את שני הקירות,מה גם שלא אצטרך להכין לו יותר קפה. המלעון הזה חיסל כבר שקית שלמה,וחצי חבילת סוכר...."
 
למעלה