כל החתולים מחכים ליד החלון../images/Emo91.gif
כל החתולים מחכים ליד החלון.../ קונן היפה " ....."תראי", אומר לי הצבעי פתאום. "את אישה מאוד טובה וחזקה,אז בגלל שקצת כואב לי הראש,אולי תתחילי את לסייד קצת ואחר כך אני יעזור לך,וכמובן שאני אקח פחות כסף". לא היה לי אכפת,רק רציתי לגמור לסייד את שני הקירות,מה גם שלא אצטרך להכין לו יותר קפה. המלעון הזה חיסל כבר שקית שלמה,וחצי חבילת סוכר...."