ומה אם ביום רביעי לא בא לי?
כבר קבענו, כבר החלטנו, כבר סיכמנו, כבר דיברנו כל כך הרבה פעמים בנייד הכמוס, כבר עברנו סייבר אחד ועוד אחד, כבר שלחנו תמונות, כבר וכבר. הנה מתקרב יום רביעי הגדול והופ... נגמר לי כל החשק, לא בא, לא רוצה, לא מעוניינית. איך אומרים לו בלי לפגוע? איזה פטנט אתם מכירים? מבקשת את עזרתכם. יום
רביעי מה-זה קרוב.