castroman

New member
פשש ../images/Emo26.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo80.gif ../images/Emo13.gif

לאורנג´
&
 

shklar1

New member
מצויין ../images/Emo9.gif

כמדברים על שירות לקוחות ועל אדיבות ללקוח, על זה מדברים
כל הכבוד לאורנג´ על היוזמה, ההשעקה וההתחשבות
אין ספק שהיא החברה הסלולארית הטובה בישראל
 

ImstriX

New member
תראו, אני יכול להתווכח אתכם

לגבי האדיבות שלהם והחמימות שלהם, אבל מה שכן, למרות שאלו מעשים שנועדו להחזיק אתכם בחברה שלהם עוד הרבה זמן ולהרגיש מחוייבים, הם היחידים שלוקחים יוזמה ועושים משהו! אז כל הכבוד להם! אני בהחלט נהנה להיות מנוי אצלהם.... הם החברה הטובה ביותר בארץ!
 

LordNor

New member
יכול להיות שאני אמור לקבל משהו כזה.

קיבלתי בדואר הודעה על חבילה שממתינה לי בדואר... (ת´אמת, אני לא מצפה לשום חבילה..) כנראה שזה מאורנג
.
 
למעלה