תראו, אני יכול להתווכח אתכם
לגבי האדיבות שלהם והחמימות שלהם, אבל מה שכן, למרות שאלו מעשים שנועדו להחזיק אתכם בחברה שלהם עוד הרבה זמן ולהרגיש מחוייבים, הם היחידים שלוקחים יוזמה ועושים משהו! אז כל הכבוד להם! אני בהחלט נהנה להיות מנוי אצלהם.... הם החברה הטובה ביותר בארץ!