../images/Emo9.gif

לך
.... ....ולך
.... ..........ולך
וכן , גם לך....
הייתי , תהנו ,הלכתי ליםםםםםםםםםםםםם....
 

sahr12

New member
יאבאראבי.........איזה "טרמה ולואיז"

חחחחחחחחחחחח...מוכן לצלול עם כרישים...... מוותר על כל העקרונות שלי.....בשביל זוגיות של כמה דקות...עם התחת הזה.....חחחחחחחחחחחחחחחחח
 
למעלה