סתם כי,,

ליMור

New member
../images/Emo9.gif סתם כי,,

בא לי בורקס,,, וגם כי,, בא לי להגיד
וגם ש,,, וזהו !
 

ליMור

New member
../images/Emo12.gif

למה ?? תשאלי את קושר שלא חוץ מזה זה היה הרעיון שלו לחטוא ולאכול
 

קרוסלע

New member
יש לי בורקס גבינה משולש

בן שבוע באוטו...קניתי ולא אכלתי בא לך?
תיתכופפי רגע..
 
למעלה