סתם כי,, בא לי בורקס,,, וגם כי,, בא לי להגיד וגם ש,,, וזהו !
ל ליMור New member 30/12/04 #1 ../images/Emo9.gif סתם כי,, בא לי בורקס,,, וגם כי,, בא לי להגיד וגם ש,,, וזהו !
ל ליMור New member 30/12/04 #3 ../images/Emo12.gif למה ?? תשאלי את קושר שלא חוץ מזה זה היה הרעיון שלו לחטוא ולאכול
ק קרוסלע New member 30/12/04 #4 יש לי בורקס גבינה משולש בן שבוע באוטו...קניתי ולא אכלתי בא לך? תיתכופפי רגע..