../images/Emo9.gifמשחק../images/Emo70.gif
משחק דומה למשחק ששיחקו בפורום יוני בלוך המקסים (גם הפורום גם היוני
) נעשה אותו על המתמודדים באקדמיה, כי לא מצאתי על משהו אחר לעשות
איך הולך המשחק
אני רושמת כאן את כל מתמודדי האקדמיה, בשלב הראשון- כל אחד בוחר אחד שהוא רוצה להעיף, זה שהוא הכי פחות אהב, הוא רושם בנושא ההודעה, סתם לדוגמא, רוויטל ולילך
, אחרי זה מגיע הסיבוב השני, פחות קומיקאי אחד, הקומקאי שקיבל את מירב הקולות עף, (הרווח בין שלב לשלב יהיה של בערך יום, תלוי בכמה שאני אהיה זמינה בפורום...
כולם הבינו? המתמודדים - צחי איראני אבי נוסבאום רוויטל ולילך מירב הרמל שראל פיטרמן שלישית דופה הדר לוי יוסי וטירן טלי אלגד נחמן ישראל יאיר אורבך אבי לוי השלב הראשון יוצא לדרך...העיפו מתמודד אחד!
משחק דומה למשחק ששיחקו בפורום יוני בלוך המקסים (גם הפורום גם היוני