משחק

Silly Me

New member
../images/Emo9.gifמשחק../images/Emo70.gif

משחק דומה למשחק ששיחקו בפורום יוני בלוך המקסים (גם הפורום גם היוני
) נעשה אותו על המתמודדים באקדמיה, כי לא מצאתי על משהו אחר לעשות
איך הולך המשחק
אני רושמת כאן את כל מתמודדי האקדמיה, בשלב הראשון- כל אחד בוחר אחד שהוא רוצה להעיף, זה שהוא הכי פחות אהב, הוא רושם בנושא ההודעה, סתם לדוגמא, רוויטל ולילך
, אחרי זה מגיע הסיבוב השני, פחות קומיקאי אחד, הקומקאי שקיבל את מירב הקולות עף, (הרווח בין שלב לשלב יהיה של בערך יום, תלוי בכמה שאני אהיה זמינה בפורום...:) כולם הבינו? המתמודדים - צחי איראני אבי נוסבאום רוויטל ולילך מירב הרמל שראל פיטרמן שלישית דופה הדר לוי יוסי וטירן טלי אלגד נחמן ישראל יאיר אורבך אבי לוי השלב הראשון יוצא לדרך...העיפו מתמודד אחד!
 

אוש7יתי

New member
לילך ורוויטל

ניראה לי שכמו בשירשור של בני ברוכים ישירשור הזה יהיה מלא בלילך ורווטיל........
 

H i L o L a

New member
רויטל ולילך

וואלה צודקת... אבל בחרתי בהן כי הן גרועות בטירוף! פלא שבאמת הן עפו ראשונות?!
 
../images/Emo45.gifרעיון מאאאאאאאאאגניב !!!../images/Emo45.gif

צחי אירני !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הבהרתי את טענתי ?!
 

NimaZ

New member
צחי אירני../images/Emo128.gif

אחרי התלבטות קשה החלטתי שהוא צריך ללכת... ישבתי על זה איזה 10 דקות... חיחיחי
 

Velma Kelly

New member
אבי לוי ../images/Emo128.gif

בדיחות טובות, ביצוע גרועעעעעעעעעעעעעע!
 
למעלה