סיכום הפרק הראשון

לוע

New member
../images/Emo88.gif סיכום הפרק הראשון

אז מה אתם אומרים על הפרק הראשון? הופתעתם או שזה היה מה שציפיתם? לדעתי זה התחיל די משעמם, אבל לאט לאט שהדמויות החלו להתבהר קצת, ואווירת ההיכרות המכבידה קצת השלררה היה ניתן להרגיש את הניחוחות המותחים והעשויים היטב של סקורסזה בכל שוט אפשרי. הסיום היה מגניב אבל קצת (מאוד) הזכיר לי את הסוף של הסנדק 2, שם מראים איך כל החשבונות נסגרים, הבוגדים נרצחים והרעים מוטבעים, בכמה פריימים חופפים שזה טריק נחמד אבל חרוש.. לגבי נאקי תומפסון- סטיב בושמי הצליח בקלות לצאת ממסגרת הלוזר התמהוני שהוא מגלם ברוב הסרטים, ולהיכנס לנעליהם של מרלון ברנדו, אל פצ'ינו, רובט דה נירו וג'יימס גנדולפיני, והוא אף עושה זאת בהצלחה רבה. הדמות שלו כריזמטית, אמיתית ונראה גם שהיא עגולה ואנו עוד נחמד להכיר ולהעריך אותו מפרק לפרק. שורה תחתונה- הפרק הראשון לא היה מלהיב כמו שציפיתי, אבל אני מרגיש שזו הולכת להיות אחת מאותם סדרות שמהפרק השני סוחפות אותך למקומות שעוד לא היית בהם
 
הפרק הראשון הוא הפרק הכי טוב בסדרה הזאת

כל הכסף והמחשבה הושקעה בו על מנת ליצור את יחסי הציבור שהביאו אותו עד הלום (גלובוס הזהב ומכירת הסדרה לכל העולם). הפרק מאוד מבטיח אבל אותי אישית הסדרה התישה והפסקתי לצפות בה אחרי הפרק השישי. היא כבדה ואיטית והמשחק הטוב של הקאסט לא מחפה על כך.
 

i d a n z

New member
לא מסכים עם הקביעה שהפרק הוא אינדיקציה לסידרה

יצא לי כבר לראות את כל הסידרה (בHD, תודה לNO), ואני לא מסכים עם שתי הקביעות שנקבעו כאן. 1) הפרק הראשון הוא אחד הטובים, אבל לא הטוב מכולם. אני זוכר שיצא לי, ויותר מבפרק אחד, לקלל את ההפקה על העצירה בשיא המתח. כמובן שזוהי מלאכת מחשבת, אבל כבר התרגלתי ליכולת לראות מספר פרקים ברצף, וכאן התדירות היתה בהתאם לשידורים בארה"ב. 2) לגבי הקביעה שהסדרה איטית - נכון, אבל זה כל היופי. אל תשכח שבתקופה בה היא מתרחשת הכל היה הרבה יותר איטי מהיום. כדי להוציא חיסול היה צריך לשלוח יונה, מה שהיום מבוצע בסמס. מה שכן, חבל שעצרת בפרק השישי. לפחות שני פרקים שתיארתי קודם (קללות וכו') היו באזור הפרק השביעי והלאה. בקיצור, ממליץ לכל חובבי הסנדק לצפות ולהנות.
 
אני מניח שאחזור לסדרה הזאת

ולו רק בגלל הסקרנות וכל הרעש סביבה. נדמה לי שהדיון סביבה מושפע יותר מידי מהביקורות המצוינות שהוא קיבל אחרי שידור הפרק הראשון בארה"ב. בסופו של דבר זה עניין של טעם אבל אני חייב להתעכב על הנקודה השניה שהזכרת. איטיות מאוד הולמת דרמות שמתמקדות במערכות יחסים ובנפש האדם. בסדרת מאפיה אתה בכל זאת מצפה לקצת אקשן. התקופה בה העלילה התרחשה לא כל כך רלוונטית לדעתי לאיטיות שלה. באותו אופן שבו "מופע שנות ה70" נעשתה בפרמטרים של שנות ה2000 ולא בקצב של הקומדיות של ה70' כך דרמת פשע צריכה להאיץ קצת את הסצנות שבה.
 

ידותון

New member
גם את הסופרנוס בטח לא אהבת

תראה, לא כל הסדרות צריכות להיות באינטנסיביות של 24 ודומיו
 

Shusho

New member
../images/Emo45.gif

אני ראיתי את כל העונה והיא מעולה כל כך, היא בדיוק מהסוג של הסופרנוס - יכול לקרות הרבה שתבין, אבל את הדברים המרכזיים לא אומרים והכל מתחת לפני השטח. זה כל כך הרבה יותר טוב מאשר שיקיאו לך על הפרק הראשון את כל העלילה.
 

Rhino78

New member
שאלה - יש משהו שלא הבנתי

נאקי רכש את האלכוהול ב- 35K ומכר לרוטשטיין (ולשאר?) ב-60K. עד כאן מסתדר לי יפה. את האלכוהול שדדו ג'ימי והבחור של רוטשטיין. מסתבר שנאקי ורוטשטיין הם המרוויחים מהשוד. אם כך, מי הפסיד? ממי הם שדדו? אם האלכוהול עדיין שייך לנאקי, היוזמה של ג'ימי רק גורמת לו להפסד (כי הוא לא העביר אלהוכול לרוטשטיין) אם האלכוהול נחשב כמועבר של רוטשטיין, למה לו לשדוד את עצמו? אלא אם כן, הוא רכש את האלכוהול יחד עם האחרים (כולל האיטלקי שהוא חיסל) ואז זה מובן. סליחה על החפירה.
 

i d a n z

New member
מסתדר - יש ספויילר קטן בהודעה

השוד הזה הוא חוט השני של העונה הראשונה. בהמשך אתה תראה שהוא מתחבר לכמה וכמה אירעים במהלך העונה.
 
למעלה