../images/Emo87.gif

אז נכון שזה לא יצא בדיוק כמו שרציתי... אז נכון שפישלתי קצת בצבעים... אז נכון שזה לא ממש (או יותר נכון ממש לא) נראה כמו כדורסל... אבל השתדלתי... וזה מה שחשוב לא? נראה מה בעל השמחה יגיד מחר....
 

shokko

New member
אבל... אבל... אבל...

זה יצא מקסים! למה לא המשכת את הזילופים על פני כל השטח של הכדור? זה היה נראה אז אולי יותר כמו כדורסל. בכל אופן אי אפשר להתבלבל - ביחוד עם הקבוצה לתפארת שהוספת סביב לעוגה - פשוט משגע! אני בטוחה שחתן השמחה לא יסכים שאף אחד יתקרב אליה
!
 

tsoff

New member
את משקיענית!!! חבל"ז

הדמויות עם הכדורים מקסימות , מתוקות כל הכבוד!! בטח לקחת לך שעות.... גם הכדור מעורר את בלוטות הרוק בפה , מתחשק לקחת ביס.
 

TALI 1231

New member
יו.. איזה מקסים. הבן שלי עומד לידי

ואומר לי שעוגה כזו הוא רוצה ליומולדת
 
ליהי, יצא מקסים!

וחוץ מזה את לא היחידה שהעוגול לא יוצאות לה "כמו בתמונה"! אבל זו השאיפה... מיכל
 

1נרקיס

New member
זה ממש ממש יפה

הקבוצה פשוט משגעת, וגם הכדור מושקע ויפה! אני בטוחה שחתן השמחה ישמח וגם שאר הזוללים...
 
מבקשת עזרה

לכדורסלן הקטן שלי יומולדת בשבוע הבא.. זו בדיוק העוגה שהוא ימותתתתתת עליה.. אפשר פירוט פליז????
 

וינונה

New member
עצתי לבעל השמחה להזמין מייד עוגה גם

ליומ העצמאות. העוגה מקסימה!! כל הכבוד!
 
צועקת ושורקת שוב..

הבן שלי ימות על עוגה כזו האם תפרטי איך עשית אותה..מה צריך בחומרים..?????????
 
יווו... מתנצלת כנראה פיספסתי

את בקשת העזרה שלך... להלן הפירוט: העוגה שהכנתי היא עוגה חצי עגולה (ישנם תבניות מיוחדות עבור מטרה זו) ציפיתי צלחת קרטון עגולה בקוטר 28 (ניתן להשיג במר קייק) בבצק סוכר שצבעתי בשיש מכתום וצהוב (אם תרצי הסבר איך עושים שיש בשמחה אפרט לך). את העוגה ציפיתי גם בבצק סוכר ועליו זילפתי עם רוייאל קשה (חלבון אחד+300 גרם אבקת סוכר) בצבע כתום. (מנסיון עגום כמו שניתן לראות על העוגה... לעולם לא להתחיל לזלף אם אין לך מספיק אבקת סוכר בבית..ולהכין כמות גדולה מראש כדי לצפות עוגה שלמה... לא לסמוך על כך שתצליחי להתאים צבעים כי לעולם לא תגיעי שוב לאותו צבע) אחר כך התחלתי להכין את הדמויות... בעוגה הזאת יש 13 דמויות מסביב לעוגה. את הדמות מכינים כך: צובעים גוש אחד בצבע עור ל: פנים, ידיים ורגליים. צובעים גוש שני בצבע שחור ל: מכנסיים ונעליים צובעים גוש שלישי בצבע חום ל: שער צובעים גוש רביעי (באיזה צבע שתבחרי) ל: חולצה. וצובעים עוד גוש בצבע כתום בשביל הכדור לצד הדמות. אני התחלתי את הדמות מהמכנסיים - מרדדים גוש לא גדול ולא פיצי לנקניק ומקפלים אותו ומדביקים למשטח. אחר כך עושים את הגוף - לוקחים עוד גוש בצק ומעצבים לו צורה של גוף ומדביקים על המכנסיים. בשלב זה הכנתי את הכדור והדבקתי ליד המכנסיים. עכשיו מכינים את הידיים והרגליים - לקוחים גוש בצבע עור ומרדדים שוב לנקניק ומתוכו חותכים לידיים ולרגליים. ולבסוף נשאר רק הראש והשיער. מנסיון שלי, כדאי להכין דמות ראשונה מההתחלה ועד הסוף בשביל לראות פרופרציות וכו'... ואחר כך להכין לפי השלבים את כל הדמויות ביחד...לכולם את המכנסיים, ואחר כך לכולם את הכדורים וכו'... אחרת מתייאשים מהר מאוד.... בהצלחה, ואם תרצי פירוט נוסף.. בשמחה!
 
למעלה