אממממ שאלה טובה../images/Emo70.gif אבל...../images/Emo80.gif
רק שתדעי, שמאז ומתמיד שהפורום קיים, לא היה מפגש
וזה באמת נורא נורא חבל
ואם את רוצה, את יכולה לקחת את האירגון עלייך
למרות שאף פעם לא יצא ממש
כי אף פעם לא כולם יכולים
חיחיח מקסימום יגיעו 3
חיחיח
סתם, ברצינות אני מדברת...