פורום יקר..

ככה נוטשת אותי?

הדס... מעכשיו אנחנו קרן&הדס חירפונים בע'מ. והודיה את יכולה ללכת לחוגי יוגה.
 

DEmon11

New member
אני

בן
ירושלים
14 וחצי
אחותי P: שדחו את הפרק שהיא צריכה להיות בוא 67 פעמים היא אמורה להיות בפרק 235 שהוא הפרק הקרוב.. ולא ברור מתי ישודר
כדורגל\סל
יאללה שישדרו כבר את הפרק הזה
 
אנייייייייי

הודיההה
ק"ש
14
אגם
יש הרבה...
תוספת על עצמי:שאני מרגע זה מיתחייבת להפסיק להיתחרפן
 
חחחחחחחחחחח..

אני יגיד לך למה אני מיתחרפנת כי ניכנסים לפע ילדים שלע יודעים מהם רוצים מהחיים שלהם ואני מסבירה להם יאפה והם לע מבינים ללת חחחחחחחחחח.. אבל זהו עכשיו יש לי את זה אז הם יבינו לבד
 
אני../images/Emo9.gif

רעות
קרית אתא
16
אליאן, ליאור והעונה הזאתי גם שירלי וגאיה
ריקוד, מחשב, מחנאות ומוזיקה
אין לי מה להוסיף..
 

הדסוש15

New member
אנייייייייי../images/Emo70.gif

שם: הדס
עיר בארץ: תל אביב
גיל: עוד חודשיים 16
דמות אהובה: ליאור
תחביבים: מחשב, טלוויזיה, לישון
וסתם תוספת על עצמי: אני מתה על יהודהה
 
../images/Emo26.gifעונהההההה../images/Emo36.gif

שם: אור עיר: אשדוד גיל: ב 29.8 אני יהיה 15 <להכין ת'מתנות
> דמות אהובה: אליאנוששש
, יואבייי
, גולי
, ליאורושש
, וגאיה
תחביבים: לישון .. טלויזיה .. מחשב ..לשיר .. מוזיקה .. וללכת להופעות
סתם תוספת על עצמי: פגשתי את לירון לב המושלם ביום חמישי שעברררר
 
אניייייייי../images/Emo110.gif

שם
מיכל
עיר בארץ
ת"א
גיל
13 ו4 חודשיםם
דמות אהובה
דמות? נמנמנמנמ.. שירלי
למרות שפעם אהבתי את תמר יותר.. תמר השתנתה
תחביבים
לצאת עם חברות, קניון, מחשב, טלוויזיה, בריכה
וסתם תוספת על עצמי
אני בנאדם מאושר
 
אני../images/Emo70.gif ../images/Emo3.gif

מיכל רמת גן 14 וחודשיים בערך... ליאור ושירלי לרקוד(כמובן), לשחות, לשמוע מוזיקה, להינות, לבלות... בעיקרון, הכל
אמממ תוספת
טוב, שיהיה, אז למי שלא יודע פגשתי את יהודה ואגם המדהימים
זהוש
 

gsufvi

New member
אני

שם:עדו עיר בארץ:ת"א גיל:16 ו9 חודשיים פחות 6 ימים דמות אהובה: תחביבים: לשחק כדורגל,כדורסל,לראות טלויזיה,מחשב ללכת למשחקי כדורגל וכדורסל וסתם תוספת על עצמי:אני מעריץ את שירי מימיון המלכה ואת שיר ביטון שאמן תזכה בשבוע הבא בכ"נ.
 
אני../images/Emo9.gif

רעות
פתח תקווה
13 וחצי
ליאור, גאיה, אלונה ז"ל ועודד (שנעלם בעקבות ________)
לשחק במחשב, לרשום הודעות בפורום אמ"ל ובפורום טב"ע, לראות טלויזיה ולאכול
אני אוהבת לאכול
 

הילה124

New member
אני

הילה
טלמון
אני עולה ל ח' (אני לא כותבת את הגיל בגלל שאניבת 12 וחצי כי פשוט אני קטנה במחזור אז זה אומר שאני בת 13)
שירלי המושלמת
ללכת לבריכה,ים,לשחק במחשב וכו'...
אני מעריצה של אגם
 
למעלה