../images/Emo8.gifסרבנית מיטה
שלום ביתי, נועה, בת 7 שבועות ישנה בעגלה כי הבנתי שהמיטה בהתחלה מפחידה אותם. הבעייה שהיא לא רוצה להיות שם בזמן הערות שלה היא כל הזמן משתוללת ,נאנחת,מתאמצת (לא נראה שזה גזים) ממש לא רגועה ונראה או יותר נכון נשמע שהיא ממש סובלת שם,כך היה מהיום שבו הגענו איתה הביתה מבית החולים.עד שהיא מתחילה קצת לבכות אני מרימה אותה. היא לא ישנה הרבה מה שאומר אני לא יכולה לעשות כלום כל היום וחלק מהלילה כי היא כל הזמן צריכה להיות על הידיים. בסלקל היא גם לא רוצה להיות. אני מיואשת .מה לעשות? גם להרדם לבד במיטה ,זה לא קורה...... אמרו לי לתת לה לבכות יומיים שלושה והיא תתרגל. זה לא נראה לי,אני חושבת שהיא קטנה מידי ואני מפחדת שהיא תפתח חרדת נטישה. תודה מראש שרון
שלום ביתי, נועה, בת 7 שבועות ישנה בעגלה כי הבנתי שהמיטה בהתחלה מפחידה אותם. הבעייה שהיא לא רוצה להיות שם בזמן הערות שלה היא כל הזמן משתוללת ,נאנחת,מתאמצת (לא נראה שזה גזים) ממש לא רגועה ונראה או יותר נכון נשמע שהיא ממש סובלת שם,כך היה מהיום שבו הגענו איתה הביתה מבית החולים.עד שהיא מתחילה קצת לבכות אני מרימה אותה. היא לא ישנה הרבה מה שאומר אני לא יכולה לעשות כלום כל היום וחלק מהלילה כי היא כל הזמן צריכה להיות על הידיים. בסלקל היא גם לא רוצה להיות. אני מיואשת .מה לעשות? גם להרדם לבד במיטה ,זה לא קורה...... אמרו לי לתת לה לבכות יומיים שלושה והיא תתרגל. זה לא נראה לי,אני חושבת שהיא קטנה מידי ואני מפחדת שהיא תפתח חרדת נטישה. תודה מראש שרון