קטיפה

New member
../images/Emo79.gif

שיר שנורא התלבטתי אם לכתוב כי זה אחד השירים הראשונים שלי ולא אהבתי אותו במיוחד.. קוראים לו חלום חלמתי חלום דיי מוזר שאתה מלך ואני מלכה אנחנו חיים בארמון עם המון משרתים מאושרים עד הגג ומאוהבים לנצח השחר הפציח הכוכבים נעלמו וכך גם החלום לאט לאט הבוקר עלה השמש זרחה הציפורים צייצו עברה שעה עברה שעתיים, צהריים ערב, לילה ואז שוב סיפור חדש חלום חדש
 

paziy

New member
הי שירלי../images/Emo39.gif

איזה חלום אופטימי!!!!!!!!......אני מאחלת לך שיתגשם ושתהיי מלכה ויהיה לך כזה מין מלך! איך את מרגישה? קצת יותר טוב? או שאותו דבר? יום נעים ואופטימי, עדית.
 

קטיפה

New member
עוד ../images/Emo79.gif

זה חצי שיר שכתבתי ולא ממש סיימתי לפני שנתיים בערך שהייתי בהונגריה והיינו על גבעה יפיפיה והשיר בעצם מספר את מה שראיתי שם ולשיר קוראים : תכלת בשמיים התכולים מסתובבת לה ציפור ציפור יפה בשלל צבעים עפה עפה ולאט לאט נעלמת בשקיעה על עץ עתיק וגדול יושב לו סנאי סנאי קטן ומתוק כל כך שליו. הזזתי את מבטי לעבר הדשא הירוק ראיתי ארנב ארנב קטן כל כך מושלם. ואז הרחתי את ריח האביב כל כך נעים ריח בשלל ריחות הפרחים.
 

ל3

New member
שירלוש´

שירים נורא יפים ואופטמייים. את תמיד מצליחה לשזור בתוכם שמחת חיים ואהבה לטבע ואני נורא אוהבת את זה. כל הכבוד, תמשיכי כך. מה שלומך? ומה עם סבא שלך?
 

gaia20

New member
קטיפה, השיר מקסים../images/Emo24.gif

הוא יכנס למאמרים בעוד מספר שעות כי אני עכשיו עובדת מההארד דיסק של אמא שלי.
 
למעלה