שובו של האוריקון

ketty the sheep

New member
מי לא שונעת מספיק אראשי?

תראי, זה שאין לי 340 ג'יגה שלהם על המחשב לא אומר שלא עשיתי שיעורי בית.
נכון, כל מה שאראשי זה לבבות וקשתות בענן, אני פשוט חושבת ש- Step and Go לא מלהיב מספיק. השיר נמתח בצורה חד גונית בערך עד קטע הראפ של שו בלי יותר שיאים (שלא כמו בשירים כמו Kitto Daijoubu היותר מלודי וכייפי). פשוט אין בו את אפקט האראשי. מעולם לא טענתי שאראשי מנסים להיות יותר מזה, או צריכים להיות יותר מזה. הם שם בשביל לעשות שמח, אבל זה לא אומר שצריך לקבל כל דבר שהם עושים כמובן מאליו. זוהי דעתי, איזה מן אדם יקח דבר כמו שאמרתי בתור משהו אחר מאשר דיעה? אני לא מעצבת דעת קהל, ואני מקווה שמי שאם יש אנשים ששמעו על אראשי או על השיר הזה בפעם הראשונה בשרשור הזה יחליטו בעצמם מה הם חושבים, בלי להסתמך על מה שאני אומרת.
 

S.Riddle

New member
כרגע זה רק 60 ג'יגה. :(

(א-אבל צרבתי משהו כמו 100 ג'יגה של תוכניות שלהם. :x) אפקט האראשי = ultra power of gay rainbows, זה בדיוק מה שאני מנסה להגיד פה. זה שהשיר לא זז כמו "Kitto Daijobu" או נותן קליימקס של ראפ כמו ב"Pika*nchi Double" לא הופך אותו לחד גוני - השיר לא עד כדי כך לינארי, אבל הוא משמר סוג של "סיפור" מתמשך לאורכו . שיר לא מדורג כטוב או רע ע"פ כמה נקודות שיא ווקליות יש בו, לדעתי. דווקא ההמשכיות של המקצב היא מה שממש עושה את השיר הזה כיפי כמו שהוא. הפזמון, בשמיעה ראשונה, נשמע כמו המשך ישיר של שאר השיר - אבל אם תשימי לב, הוא הרבה יותר אינטנסיבי מהשאר (במיוחד בפעם השנייה), וישר אחריו מגיע הראפ של שו שעושה לי פרפורים בלב (ובמקומות אחרים גם). בהשוואה לראפים אחרים דווקא הראפ פה יותר מרגש (חלק מהראפים ב-time למשל היו יותר חלשים, אבל פה הוא ממש מממש את הפוטנציאל שלו לדעתי). אני מסכימה שזה לא קאצ'י כמו Kitto Daijobu או קליימטי כמו Pika*nchi Double (ובואי לא ניכנס ל-Yabaix3), אבל כשאונו שר את השורת סולו הזה בסוף... את המוח שלי זה אכל.
אני רוצה לסכם את דעתי בתמונה.
 

S.Riddle

New member
...זאת לא התמונה שהתכוונתי לשים.

._." בכל מקרה, זה מה שיש לנינו להגיד לך.
 

S.Riddle

New member
אוהמייה. Dv:

(לרוב זה מסביר הכל!) אחת התוכניות של אראשי, Mago Mago Arashi, היא תוכנית שבה אראשי הולכים לזוגות זקנים ומעמידים פנים שהם הנכדים שלהם (או משהו ממש מפגר על השורות האלה, אבל זאת סדרה מגניבה אז נסלח להם). בחלק מהפרקים אראשי נהיים הורים מחליפים ליום של כמה זעטוטים זבי חוטים וצריכים לבשל להם ארוחת ערב. בפרק המדובר אוהמייה טיפלו באיזה ילד שכל הזמן הוריד את המכנסיים ורץ ערום בבית, hence התגובה המעט מזועזעת של נינו. (הוא קיווה שאונו יעשה את זה, אבל זה פשוט לא קרה. הפעם.)
 

ketty the sheep

New member
לאלא, התמונה הזאת דווקא מתאימה. D:

אני חושבת ששיר פופ שאין בו שום ייחודיות או שיאים הוא פשוט משעמם, לא משנה איזה סיפור הוא מספר. אני מסכימה שקטע הראפ לא רע בכלל, אבל אני לא רואה שם יותר מזה - לא מלודיה, לא הרגשה, לא קצב ולא יציאות ווקאליות יוצאות מן הכלל. ואל תתחילי איתי בכלל על יאבאי.
 
גם אני חשבתי שקטע הראפ בשיר הזה מוצלח יותר

מבשירים אחרים שלהם. ממה שהספקתי לשמוע (שזה לא הרבה, בטח לא בהשוואה לשתיכן
) זה בעיקר כי זה "מאגניב", אבל פה זה באמת התאים והוסיף.
קטיה, את התיאורים במשפט הלפני אחרון שלך דווקא כן הרגשתי מהשיר הזה ודווקא מ-Kitto Daijoubu בכלל-בכלל לא. אני יכולה להסכים עם האמירה על יציאות ווקליות יוצאות מן הכלל כמו שאת מתארת (למרות ששוב, הראפ של שו מקסים ובמקום), אבל אני חושבת שזה בגלל שאין מספיק קטעי סולו לכולם. סולו של אייבה היה כ"כ מוסיף. :(
 

S.Riddle

New member
מה ש-KD מנסה להעביר שונה ממה שSAG מנסה להעביר

Kitto Daijobu היה אחד הלהיטים הממש גדולים של אראשי שבא לתת להם זווית יותר גרנדיוזית ממה שהם היו עד אז (aka אחת הלהקות החמודות-אך-נשכחות של הג'ימושו), וKD לדעתי הוא יותר מופע מאשר כל דבר אחר - זה לא אותו הדבר להקשיב לשיר כמו שזה לראות אותו בהופעה, עם הריקודים והנצנצים והתלבושות הורודות המזעזעות שכולנו למדנו לאהוב. האלמנטים האלה קריטיים מאוד ביצירת התחושה שהשיר הזה מנסה להעביר, שהיא ההומואיות המתפרצת והעליזה של אראשי.
הנקודה שלי - Kitto Daijobu הפך כבר מזמן ליישות בפני עצמה (
), בזמן שSAG מביא אווירה יותר שלווה ומגניבה ב-PV לצד שיר קיצבי (קונטרסט ממש מוצלח) ובכללי לא מנסה להוכיח משהו כמו KD - אראשי עכשיו בשיא הפופולריות המטורפת שלהם ביפן ובעולם, והליריקס של SAG הרבה יותר משדרים נינוחות מאשר הצורך להוכיח שהם פוטוגניים בדיוק כמו ניוז או סקסיים בדיוק כמו KT. פלוס המנגינה מרקידה הרבה יותר ממלא שירים אחרים שלהם, וה-SakuRape ממש חזק הפעם.~
 

Nora Shu

New member
השיער הארוך גורם לו להיראות נמוך.

טוב, נו, לא, אבל לא יודעת. הוא נראה... מסורבל? אני אוהבת אותו עם שיער קצר. אני גם מוכנה להתערב בחיי על זה שהוא עומד לגלח את הראש שוב. רק כדי שיוכל לצפות במעריצות שלו מתאבדות. ולחייך. :)
 

Nora Shu

New member
נכון, והוא יוריד את הכל בבת אחת

כדי לעצבן אותנו עוד יותר. best kind of idol ever.
 

ketty the sheep

New member
רגע, אז זה שהם גדולים עכשיו

אומר שהם יכולים לנוח ולהוציא דברים פחות מלהיבים?
כאילו, מילא אם הם היו כותבים את השירים האלו והיו רוצים להתנסות בדברים חדשים או מה לא. (וחוצמזה, מה אמא שלך הייתה אומרת?
)
 

Nora Shu

New member
מצטערת שאני מתערבת,

אבל אני אוהבת את step and go המון. זה לא שיר מבריק, אבל בג'וניז רוב השירים לא. אם להיות כנה, אני חושבת שאחרי happiness דווקא step and go משמח אותי יותר. חשבתי ש-happiness היה ניסיון עצוב לנסות ולכפות על קהל הצופים, כמו להוכיח לכולם, "אנחנו עדיין אותה להקה שרקדה על קשתות בענן ב-kitto daijoubu". ודווקא step and go, דווקא השיר עם הפחות מקוריות והפחות יחצנות על קשתות בענן והפחות התלהבות-- יש יותר. תכל'ס אני סתם מחרטטת לך בראש, אבל step and go - בסופו של עניין - נראה טוב על במה חייה והבנים נראים טוב. אז מה אכפת לנו מכל השאר XD
 

S.Riddle

New member
וואי, כמה שאני לא מסכימה לגבי HAPPINESS.

השיר הזה הוא קודם כל שיר הפתיחה של ימאטארו ולא נועד להוכיח משהו זה או אחר מלבד להיות שיר פתיחה חמוד ומשעשע שתואם לחלוטין את האווירה של הסדרה (gay flower-arranging Shomiya). זה בעיקר שיר happy-go-lucky טהור שאמור לעשות אותנו שמחות במכנסיים (ומצליח נפלא ברוב המקרים). אין פה התיימרות להיות משהו יותר מזה, ואם את צריכה הוכחה פשוט תראי את הקליפ שוב.
הייתי אומרת שזה חתיכת פנסרביס עצבני, אבל... IDK, אוהמייה יעשו אחד את השני בכל מקרה, בPVים או בשוקודאי-קון, אז זה לא ממש כאילו Happiness מנסה להוכיח נקודה. XD קיצר, את מכוערת ויוקו היחיד שרוצה להיות החבר שלך בג'וניז.
 

Nora Shu

New member
שיהיה, אני עדיין טוענת שאת זונה.

וגם, יוקו עירום. ברחם שלך.
 

S.Riddle

New member
מה אני, את? ../images/Emo3.gif

ולפי השמועות שרצות בפאנדום הזה, רק לאוקורה יש רחם. אה, ובואנה את מכוערת. היצ'ול צורח באימה (ולועס פוקי בטעם צ'אנגמין) כל פעם שאת מתקרבת לקוריאה.
 
למעלה