שובו של האוריקון

ketty the sheep

New member
../images/Emo41.gif מקום 6!../images/Emo41.gif

Hirai Ken – Canvas מי שהביא את הלהיט Pop Star (אחד ה-שירים שסצינת הפופ של יפן הצליחה לסחוט, לטעמי) חוזר עם שיר ממוצע מינוס, הידד.
 

oracle

New member
התאהבתי בשיר הזה עד מעל הראש *__*

למרות שהיראי קן הוא לא פייבוריט שלי בד"כ. כנראה בזכות האני אנד קלובר ^^
 

ketty the sheep

New member
../images/Emo41.gifמקום 4!../images/Emo41.gif../images/Emo47.gif

Jero – Umiyuki ה-WIN של השבוע - גייג'ין ממוצא אפריקאי אמריקאי ששר אנקה. I shit you not. הוא בא ליפן להגשים את החלום שלו, ובינתיים הולך לו לא רע. אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני לגמרי מאוהבת בבחור.
 
השיר דווקא לא כ"כ מצא חן בעיניי,

אבל אני מאוד לשמוע על גאייג'ין שמצליח ביפן. (אם לא הייתי רואה את הקליפ בחיים לא הייתי מנחשת שהוא לא יפני
)
 

ketty the sheep

New member
../images/Emo41.gif מקום 3!../images/Emo41.gif

Utada Hikaru – Stay Gold קליפ יפייפה, שיר אוטאדה היקארו טיפוסי שעלול לגרום לאדם הממוצע לרצות לחנוק פיה. טוב, אז היא לא גרועה, היא סתם משעממת. אני עדיין טוענת שעם היכולות הווקאליות שלה היא הייתה יכולה לעשות כמה דברים יותר מעניינים (לא שהיא לא עשתה, אבל אז היא חזרה להיות משעממת).
 
הקליפ באמת מרשים,

אבל בסופו של דבר הוא הרבה גיבובים של דברים לא קשורים, כשבהתחלה הוא מפתח למשהו רציף אחד וזה דיי הרס לי. את השיר אהבתי, אבל לדעתי היה עדיף אם הוא היה קצר יותר. מהם הדברים המעניינים בעינייך שהיא עשתה?
 
אה...

זה לא קליפ רשמי... :-X הקליפ הרשמי היחיד שיצא לסינגל הוא של HEART STATION, ולדעתי הוא דווקא דיי טוב. לדעתי גם כל הסינגל הזה חזק. כן-כן!! =)
 

ketty the sheep

New member
../images/Emo41.gifמקום 1!../images/Emo41.gif

Arashi – Step and Go הPV נראה כמו הפרסומות של אורנג', והמגבת הצהובה שיש לנינו על הכתפיים מאיימת להתנקש בצופה המסכן בזמן שזה מנסה לראות מה מאטסוג'ון עשה עם השיער שלו הפעם. בכל אופן, חם חם טרי טרי מפס הייצור של JE. עם כל האהבה שלי למפעל ולאראשי באופן ספציפי (ויש אהבה, שלא תטעו), זה עוד שיר טיפוסי ובנאלי שיגרום לכם לרצות לחבק עץ ולאהוב את החיים. Next. הצפי שלי: שבוע הבא הסינגל החדש של ניוז, Taiyou no Namida יחליף את המקום הזה. האובססיה הלטינית של יאמאפי עובדת לפעמים, מה אתם יודעים. מזכיר קצת דברים של קינקי קידס.
 

S.Riddle

New member
קטיה, הדעה שלך בנושא לחלוטין REJECTED.

רואים שאת לא שומעת מספיק אראשי. :) השיר אמנם יכול להחשב "גנרי", אבל מעריצים רבים של אראשי (אנוכי ביניהם) יאמרו לך שהשיר הזה הוא בדיוק מה שהוא צריך להיות - Shiny Happy Gay Rainbow Love, שזה בדיוק מה שאראשי מכוונים אליו. הם לא מתיימרים להיות משהו אחר, והשיר הזה (כקודמיו) הוא up-beat וכיפי לחלוטין - שזו המטרה שלו. אין פה מקום להשוות למשהו יותר "איכותי", זה לא מצעד הלהיטים הבריטי פה. אז מה לעשות, הם לא איזו Amy Winehouse (ה-drug of choice במקרה הזה הוא תלבושות שעשויות מהמוני דגלי גאווה המחוברים זה לזה במסקנטייפ מתפורר), אבל זו לא סיבה להפוך אותם ל-KAT-TUN, שעם כמה שאני אוהבת אותם - ששת הסינגלים האחרונים שלהם נשמעים בדיוק אותו הדבר. (מה גם שלאראשי יש את אונו, שהוא חתיכת ווקליסט מדהים שהקול שלו תופס אותך בשיער כשהוא שר סולו, בזמן שלKT יש את... ג'ין והקול המסורטן שלו. >__>) אני לא מתגוננת או משהו, אבל אני לא רוצה שאנשים יאבדו עניין עקב מה שכתבת, שנשמע יותר כמו הצהרה מאשר כמו דעה. These are my own 20 cents on the matter, as it is. אה, וברור ש-Taiyou no Namida יאכל את האוריקון בלי מלח. איך אפשר אחרת, אחרי הכל יש להם שיר בשם Bambina בסינגל. *facepalm*
 
למעלה