המצע הוא בצק מהמם אפוי על אבנים לוהטות, ועליו ברקולי, עגבניות ורצועות דקות של פלפל ירוק והרבה גבינה צהובה... יצא טעים... נותר רק רבע... אם לא תגיעי תוך שעה - הלך עלייך. על הפיצה כלומר. אותך אני לא אוכל, אותך אטרוף.
למה לעשות את זה למי שהחליטה להתחיל ממש היום - היום היום בדיאטה?!!?!?.... אחרי 50 דק' אירובי + מכשירים, משקולות וכעת סלט של "ארומה" - אתה בהחלט מוזמן להשאיר את תמונות ה
היום בבנק באתי עצבני על מחדל של יועצת ההקשעות. לפתע ראיתי את מנהלת המחלקה שרזתה בכמה ק"ג... החלטתי להחליף דיסקט ופניתי אליה בזו הלשון: "אני דורש שתפסיקי לרזות! כי עוד ק"ג אחד אני כבר לא אזהה אותך ברחוב". הייתם צריכים לראות איזה יחס קבלתי היום בסניף...
גם לרזות (5 ק"ג ביחד טוב? לא כל אחת) וגם לצפות בפיצות ובפסטה שאני מכין ואוכל לבדי כל הדרך לבנק... כלומר לשוק לקנות קישואים ופלפלים כדי להכין את ה"ממולאים"...
ואחרי שנרד חמישה קילו נבוא לאלמרה לחגוג אז יאללה מתחילות דיאטה לך זה ילך בקלות כי את מתעמלת מכון כושר וכאלו עד לפני משהו כמו חצי שנה הייתי "מכורה" לפילטאיס והתעמלות אבל נשבר לי אז דיאטה נהדרת ומהירה זה הפרדה של חלבונים ופחמחמות ליאור