adlerit

New member
../images/Emo77.gif

שלום לכם בהוד השרון תפתח בקרוב סדנה למשפחות חד הוריות בנושא "משפחה חד הורית בפרק ב' - או בקצרה שלי-שלך-שלנו. למעויינים אפשר לשלוח לי מייל ל[email protected] יום טוב לכולם
 

adlerit

New member
../images/Emo77.gifסדנא: משפחה חד הורית בפרק ב'

שלום לכם בהוד השרון תפתח בקרוב סדנה למשפחות חד הוריות בנושא "משפחה חד הורית בפרק ב' - או בקצרה שלי-שלך-שלנו. למעויינים אפשר לשלוח לי מייל ל[email protected] יום טוב לכולם
 
למעלה