../images/Emo77.gifמתנה לבת 4
בעוד פחות משבוע נועה שלנו חוגגת 4 סתוים. הסבים והסבתות כבר מתחילים לגשש ואני כמו תמיד מוצאת את עצמי לא מוכנה ואומרת שלא יודעת ושום דבר מיוחד וכו'. התוצאה בד"כ היא כל מיני מתנות שהיא ממש ממש ממש לא צריכה, במקרה הטוב או מתנות שממש ממש הייתי רוצה להוציא מהבית בשניה שנכנסו (למשל רמקול מפלסטיק שגם משמיע מנגינות שקיבלה בשנה שעברה
כשאני שואלת אותה היא אומרת סיכות, קשת (יש לה מלאאאאאאאא) או לק, אודם, עגילים (אין לי מושג מאיפה זה בא לה, אבל זה ממש לא אופציה). אז מה אפשר לקנות שישמח אותה ובמקביל לא יעצבן אותי
? לא מדובר בדברים ענקיים אלא מתנות קטנות סביב 50-100 ש"ח בערך תודה למשיבות
בעוד פחות משבוע נועה שלנו חוגגת 4 סתוים. הסבים והסבתות כבר מתחילים לגשש ואני כמו תמיד מוצאת את עצמי לא מוכנה ואומרת שלא יודעת ושום דבר מיוחד וכו'. התוצאה בד"כ היא כל מיני מתנות שהיא ממש ממש ממש לא צריכה, במקרה הטוב או מתנות שממש ממש הייתי רוצה להוציא מהבית בשניה שנכנסו (למשל רמקול מפלסטיק שגם משמיע מנגינות שקיבלה בשנה שעברה