מתנה לבת 4

נורקס

New member
../images/Emo77.gifמתנה לבת 4

בעוד פחות משבוע נועה שלנו חוגגת 4 סתוים. הסבים והסבתות כבר מתחילים לגשש ואני כמו תמיד מוצאת את עצמי לא מוכנה ואומרת שלא יודעת ושום דבר מיוחד וכו'. התוצאה בד"כ היא כל מיני מתנות שהיא ממש ממש ממש לא צריכה, במקרה הטוב או מתנות שממש ממש הייתי רוצה להוציא מהבית בשניה שנכנסו (למשל רמקול מפלסטיק שגם משמיע מנגינות שקיבלה בשנה שעברה
כשאני שואלת אותה היא אומרת סיכות, קשת (יש לה מלאאאאאאאא) או לק, אודם, עגילים (אין לי מושג מאיפה זה בא לה, אבל זה ממש לא אופציה). אז מה אפשר לקנות שישמח אותה ובמקביל לא יעצבן אותי
? לא מדובר בדברים ענקיים אלא מתנות קטנות סביב 50-100 ש"ח בערך תודה למשיבות
 
סט סירים וכלי אוכל מנירוסטה - קטנים לילדים

אצלנו משמשים לבישולים אמיתיים של הילדים כשהם מבשלים איתי, אתמול למשל היה סיר קטן של קינואה וסירון קטן של פסטה (ויש גם מסננת לפסטה, מקציף ידני ועוד כל מיני) נקנה בחנות ששת בבאר שבע.
 
אפשר לאחד?

אם יש לך דרך שיתרמו יחד למתנה גדולה יותר אז אפשר לקנות אולי בית בובות מעץ. יש בבובימה וגם ברשת כמה יפיפיים וזה נשאר די הרבה זמן. לחילופין אנחנו קנינו לבת של חברה בובת עץ שטוחה עם 'בגדים' שונים. זה סט כזה כמו שפעם היה מנייר רק מעץ ונשמע לי מתאים לגנדרנית קטנה
אגב, אנה עוד לא בת שנתיים ופעם ביומיים מזכירה לי את השאיפה שלה בחיים - לק. כחול. מאיפה זה מגיע???
 

ללילילל

New member
חומרי/ערכות יצירה

תראי את זה למשל ויש עוד ערכות נחמדות בסגנון הזה של Melissa and Doug. ואפשר גם סתם חומרים שווים ליצירה אם היא אוהבת - גואש עם נצנצים, כאלה דברים. בובות ובגדי בובות זה תמיד טוב, לא? אולי בכל זאת תכשיטים עדינים ומתאימים לגיל, אם זה מה שישמח אותה? ואולי בגד? וכרגיל: ספרים, דיסקים. ספר שאני מאד אוהבת (ויכולה רק לקנות לבנות של אחרים
) - "שלוש ילדות ציירו שלוש פיות" של עוזי וייל (הוא קצת מוזר, אולי בעצם כדאי לעיין בו לפני שמחליטים אם רוצים...) יומולדת שמח
 

big lul

New member
איזה קטע...

כשרק קראתי את הכותרת התכוונתי לכתוב לך שאפשר לקנות רמקול לשיר. אצלנו הוא הצלחה מסחררת וחשבתילקנות לה לגיל 4 את זה שעומד ממש. אז עוד דברים - אופניים סקטים (זה מה שהבת שלי רוצה ליום הולדת 4) מטבח ואביזרים למטבח פאזלים משחק זיכרון תוכנה של בלי סודות למחשב צבעי מים
 

הגריטה

New member
ממליצה על חנות מתוקה שנקראת שוקה- ובה אפשר

למצוא המון צעצועים כמו של פעם, וכל מיני פיצ'יפקס מתוקים שישמחו כל ילדה בת 4 (וסביר להניח שגם את ההורים שלה
). בין השאר בעלת החנות מייצרת אוכל תפור מלבד- מקסים ביותר.
 
למעלה