וילונות אמבטיה/טיוטא ראשונה

S.Riddle

New member
../images/Emo77.gifוילונות אמבטיה/טיוטא ראשונה

הדבר שאני הכי לא סובל זה קטנוניות. יום אחד אתה מתעורר בבוקר כשלצדך מליון כלבים ואישה אמריקקית בלונדינית שלא יודעת מהחיים שלה ורוצה לקרוא לילדים שלכם בשמות כמו"רוקסי, ג'פרי ועבוגוגו" אתה לא בטוח וגם היא לא למה, אבל זה בטח קשור לאאלויר הרים דלילוהרבה הרבה בקבוקי אלכוהול... רוקסי בת 19 כבר והיא רוצה לעשות קעקוע בצורת חתול שבולע נחש על כל הגב שלה, אתמול היא ביקשה מכם, (זה לווה בכוס קפה שהתנפצה על השטיח החדש המיובא מתורכיה) ג'פרי בן 16 ויש לו חברה, ככה הוא לפחות טוען, כל לילה הוא נעלם כשחיוך ממזרי על פניו, ועבוגוגו , נו החיים קשים בשבילה עם שם שכזה, היא סך הכל בת 8,גם קניתם לה משקפיים בצורת משושה, להמ אתם מצפיןש האי אל מדברת איתכם?? איזה מין הורים אתה והאישה הבלונדינית הזאת שאתה מתעורר לצידה כל בוקר?? אתה בכלל זוכר את השם שלה? ומי לעזזל מטפס לך על הגב?? ~פאניקה~ התעוררתי ,אמור להיות מכוסה זיעה, אבל המזגן הארור כמעט והקפיא אותה על העור שלי, כשאני חולם בלילה על חיים כאלה אני זונח את המיטה לריק והולך לבהות באוויר הלילה הריק, חושב על אותו יום משמים שיהיה לי מחר, על האנשים הנדושים שאפגוש ועל המשפטים חסריי הטעם שיוציאו מהפה שלהם. ~זה לא אמור להיות ככה- זה כן?~ החברים שלי אומרים לי שהשתנתי ,שפיתחתי עור של פיל,שאני כבר לא יכולה להקשיב להם באותו אופן. ואז הם לוקחים עוד לגימה מהבירה מניחים בכבדות על הפאב, מפוחכים מעוצמת הכמות הקטנה של האלכוהול הזורמת להם במערכות ומוסיפים שזה אל רק זה שפוט שאני כבר לא מוכן לסבול שטיות מסויימות של אנשים. וזה עובר בראש, ואני? אני מת מאוויר הליל הקיצי החנוק והולך לעשות מקלחת, ~איפה אני לעזזל?~ "אצל הבחורה המוזרה והבלונדינית שפגשת לפני שעות מספר" מבהיר קול קטן בראש, שזה כנראה תפקידו, אם כי הייתי שמח שהוא יבהיר לך עוד כמה נקודות. ~זה מסביר כמה דברים~ באמת נמאס לי מכל זה,אני נגש למקלחת מהר ומעיל את הדוש,הכל מסביבי כל כך קטנוני לעזזל, שהסבון מתלונן אליי,כמעט זועק . מאז שגם וילנות האמבטיה חייבים להיות תואמים למרצפות, והיצרן החליט באופן מסתורי להדפיס עליהם לבבות תואמים אני כבר לא עצמי. אני אל אוהב אנשים קטנוניים, אמרתי שוב לעצמי ובהיתי בקיר הלבן, באמת שלא.
 

S.Riddle

New member
../images/Emo77.gifנאמ

טיוטא ראשונה של סיפור קצר שכתבתי? ^_^ (סתם כי אני אל בבית ואני ראצה לשכתב את זה אחר כך..)
 

thebaby

New member
חביב בהחלט../images/Emo101.gif

לא יודע... לא הדהים אותי. אבל זה נחמד בהחלט
 

J a M i T i

New member
המהמ^-^../images/Emo3.gif

הדבר שאני הכי לא סובל זה קטנוניות. יום אחד אתה מתעורר בבוקר כשלצדך מליון כלבים ואישה אמריקקית בלונדינית שלא יודעת מהחיים שלה ורוצה לקרוא לילדים שלכם בשמות כמו"רוקסי, ג'פרי ועבוגוגו"(עדיף בלי ה"-") אתה לא בטוח וגם היא לא למה, אבל זה בטח קשור לאאלויר הרים דלילוהרבה הרבה בקבוקי אלכוהול... (הא?! Oo) רוקסי בת 19 כבר והיא רוצה לעשות קעקוע בצורת חתול שבולע נחש על כל הגב שלה, אתמול היא ביקשה מכם. (זה לווה בכוס קפה שהתנפצה על השטיח החדש המיובא מתורכיה) ג'פרי בן 16 ויש לו חברה, ככה הוא לפחות טוען, כל לילה הוא נעלם כשחיוך ממזרי על פניו, ועבוגוגו , נו החיים קשים בשבילה עם שם שכזה, היא סך הכל בת 8,גם קניתם לה משקפיים בצורת משושה, למה אתם מצפים שהיא לא מדברת איתכם?? איזה מין הורים אתם? והאישה הבלונדינית הזאת שאתה מתעורר לצידה כל בוקר? אתה בכלל זוכר את השם שלה? ומה לעזאזל מטפס לך על הגב? פאניקה. התעוררתי ,אמור להיות מכוסה זיעה, אבל המזגן הארור כמעט והקפיא אותה על העור שלי, כשאני חולם בלילה על חיים כאלה אני זונח את המיטה לריק והולך לבהות באוויר הלילה הריק, חושב על אותו יום משמים שיהיה לי מחר, על האנשים הנדושים שאפגוש ועל המשפטים חסריי הטעם שיוציאו מהפה שלהם. זה לא אמור להיות ככה. או שזה כן? החברים שלי אומרים לי שהשתנתי ,שפיתחתי עור של פיל,שאני כבר לא יכולה להקשיב להם באותו אופן.(עדיף "באותה צורה" כי הכל כתוב בשפה יום יומית) הם לוקחים עוד לגימה מהבירה מניחים בכבדות על הפאב, מפוכחים מעוצמת הכמות הקטנה של האלכוהול הזורמת להם במערכות, ומוסיפים שזה לא רק זה שפוט שאני כבר לא מוכן לסבול שטיות מסויימות של אנשים. וזה עובר בראש, ואני? אני מת מאוויר הליל הקיצי החנוק והולך לעשות מקלחת, איפה אני לעזאזל? "אצל הבחורה המוזרה והבלונדינית שפגשת לפני שעות מספר" מבהיר קול קטן בראש, שזה כנראה תפקידו, אם כי הייתי שמח שהוא יבהיר לך עוד כמה נקודות. זה מסביר כמה דברים. באמת נמאס לי מכל זה,אני ניגש למקלחת מהר ומעיל (??) את הדוש,הכל מסביבי כל כך קטנוני לעזאזל. הסבון מתלונן אליי,כמעט זועק .(שוב לא הבנתי את השורה הזאת
אני ממש מטומטמת כנראה)
מאז שוילנות האמבטיה חייבים להיות תואמים למרצפות, והיצרן החליט באופן מסתורי להדפיס עליהם לבבות תואמים אני כבר לא עצמי. אני לא אוהב אנשים קטנוניים. אמרתי לעצמי שוב, ובהיתי בקיר הלבן.(עדיף "וחזרתי לבהות בקיר להבן" נשמע יותר טוב לדעתי) באמת שלא. -- טופו, הרעיון הכללי יפה, באמת. אבל גם בטיוטה ראשונית את צריכה לבדוק שאין שגיאות הקלדה וכל זה, ושהכל מובן. אני חושבת שאת רוב טעויות ההקלדה תיקנתי, אבל בטוח פספסתי כמה. יש גם כמה סימנים שאנילא חושבת שהם הכי מתאימים לסיפור (~). אני אישית גם לא אוהבת סוגריים בסיפור. אם זה לא משהו מספיק חשוב כדי להשתלב בעלילה, למה הוא שם? לאורך הסיפור פזרתי כמה עצות קטנות שרק ילדה בלונדינית וחסרת כישרון כמוני יכולה לתת לך^-^ עדיף שלא תהיה קפיצה בגופים, או לפחות לעדן אותה איכשהו. השפה לא הכי רציפה, לפעמים היא גבוהה יותר ולפעמים ממש יום יומית. אני הייתי הולכת על יום יומית כל הזמן, זה יותר מתאים לאופי של הקטע. היו כמה דברים לא מובנים, קפיצות בזמנית וכלמני כאלו. חוץ מזה, אני אהבתי לקרוא את זה. היה שם איזהו רצף שמשך אותי להמשיך לקרוא, ואיזשהו עניין. בחירה מעולה של שם.
 

Gizmo15

New member
אורה כתבה את זה../images/Emo3.gif../images/Emo23.gif../images/Emo28.gif

כשאת רואה כינוי של מישהו עם
, תדעי שאורה אצלו בסלון
 

Lady_Voldemort

New member
../images/Emo77.gif../images/Emo6.gif

ימיט
נאמ, הרבה מההערות שלך הן על שגיאות הקלדה.. נאמ, בעיקר בגלל ששכשאני כותבת את הסיפור לראשונה אני אל שמה לב אליהן אני פשוט כותבת וכותבת וכותבת.. נאמ אבל את יכולה להיות אחלה בטא..
 

J a M i T i

New member
../images/Emo42.gif|שימשי|נכון.

מה עבר לי בראש?! אני חושבת שאני אכלתי משהו לא טוב כשקראתי לך טופו. והייתי משוכנעת שקראתי את הניק שלה:p
 

J a M i T i

New member
../images/Emo42.gif|שימשי|ידעתייייייייייייי!

בדר"כ אני מסתכלת על האייקון. וזהו. עכשיו זה באמת נכון. בלונדניות הן ממש מטומטמות והכל^^
 
למעלה