../images/Emo71.gif
באופן נועז במיוחד השנה, בנוסף למשימת הסלטים הקבועה שלי, הוטל עלי להתפרע וללהכין גם מוס
. הנחת המוצא: נאמר שאסתדר עם עצם הכנת המוס. הבעיה: המוס אמור להיות מוגש בקעריות/כוסות קטנות. סעודת החג לא נערכת אצלי. איך אפשר להביא אותו ביחידה אחת אחרי ששהה במקרר ולחלק אותו למנות באופן שלא יחרב אותו?
באופן נועז במיוחד השנה, בנוסף למשימת הסלטים הקבועה שלי, הוטל עלי להתפרע וללהכין גם מוס