MiTzi Miau

New member
חיים קשים ../images/Emo181.gif

ומשום מה החייםשלי לא רק קשים הם גם חרא. אח שלי עושה בלאגנים אמא שלי עצובה ובוכה חבר שלי בצבא ולא יכול לתמוך בי עכשיו ואני לחבד אני בקורס םסיכומטרי שדורש ממני 100% התצרכזות ואני לא מסוגלת עכשיו לעשות שיעורים ההורים שלי בכלל חושבים ללכת למשרד הרווחה שהם יטלפון בו מרוב שהוא עושה בעיות הוא בטח ישן היום בחוץ בגלל שהוא ברח להם מהבית וזהו. ובמצב כזה שום חיבוק דמיוני לא עוזר, סורי.
 

Stripperella

New member
אני איתך מאמי../images/Emo25.gif

It's a sucky life and just when you think it can't suck any more it does הנה משפט שהעתקתי ממישהו חחחחח טוב עכשיו ברצינות: תראי אני הבנתי אותך ורק תזכרי שהדברים תמיד מסתדרים בסוף ושהחיים לא קלים..... אני מקווה שזה יעבור לך מהר ושתעודדי מהר!!!!
 

MiTzi Miau

New member
המצב רק מחמיר ../images/Emo181.gif

לא רק שאחי עושה בעיות גם רבתי עכשיו עם אמאש לי היא אמרה שהיא תספר לדימה איך אני מתנהגת והכל והיא באה להרגיע אותי כי הייתי כולי בעצבים עליה [באה להרגיע אותי בעצבים ביותר לאיים] אז הזזתי אותי ונתתי לה מכה ביד שתזוז ממני ולא התכוונתי באמת שלא אבל היא מאיימת עליי בבן אדם שאני הכי אוהבת, יותר מכולם, שהכי מבין אותי שגורם לי להרגיש הכי מושלמת והכל טובה וש.. אני לא יודעת. אני חייבת הפסקה מהחיים שלי ומהכל אני לא יכולה יותר לחיות ככה לא פעם חשבתי על בשביל מה אנחנו בעצם חיים? בשביל למות? ברצינות תחשבו על זה. אתה חי ואתה מת, מזה משנה מתי? אני לא אפגע בעצמי כי אני יודעת שאנשים יפגעו מזה. ואני לא יכולה לברוח כמו אחי כי יש לי מצפון מחמיר מאוד. אני חייבת הפסקה הפסקה מהכל כל החופש הגדול לא יצאתי לחופשה, לא הייתי מחוץ לביתשלי/של חבר שלי ללילה שלם. כל הזמן היינו פה, ברחובות, לא יצא לי כמה ימיןם של פשוט כיף ולא לחשוב על כלום. ודווקא היום, כשאני הכי צריכה אותו, הוא לא פה, והוא לא התקשר, ולא כלום. אני לא יודעת על מה אלוהים מעניש אותי, תמיד הייתי ילדה טובה, שעוזרת ועושה ולומדת והכל.
 

pixie dust

New member
אל תדאגי ממי....

גם לי יש את המחשבות האלה. זה כאילו.... מה זה עוזר שאנחנו חיים? בשביל למות? אבל זה עובר. ולפעמים זה חוזר. ואל תדאגי בקשר לצרות שיש לך, כזה מגיע לתחתית זה יכול רק לעלות.... אני יודעת שזה נורא נדוש וגם בטח אין לך כוח לשמוע את זה שוב... אבל.... הכל יהיה בסדר.
ו292149356 אם בא לך לדבר אם מישהו.
 
למעלה