כי

זהו פורום שיוויוני. הודעה כזו ממארגן אחר נמחקה והופנתה ללוח המודעות, לשם יש לה קורלציה ישירה. כנ"ל גם ההודעה שלך. הדבר לא נעשה ממניעים נסתרים. ובוקר נפלא לך, כמובן.
 

m i c h a l i

New member
המנהלת מחקה כי המנהלת ביקשה

לא לפרסם פה באופן שמציף את הפורום. ביקשתי שתפרסם בלוח האירועים ואכן אישרתי שם את בקשתך. שאלו יהיו הצרות שלך גרי
 
../images/Emo12.gif

" מציף " את הפורום? אם פעם בשבוע זה נקרה להציף, אז לא יודע מה להגיד לך. בכל אופן תודה
 

א ל ו ל י

New member
גרי, חייבת לצדד במיכלי

לי מאוד מפריע פרסומות בפורום, גם מסרים אני מקבלת לפעמים ממארגני מסיבות וזה מרגיז ומפריע. אם המסיבות שלך מתקיימות ביום קבוע בשבוע, אולי תוכל לפנות במסרים למשתתפים הקבועים? או שתודיע חד פעמית את השעה ומתענינים יפנו אליך? יש בהרבה פורומים פרסומות על עסקים של שיווק רב שכבתי, עסקים פרטיים, מסיבות וכו'. חד משמעית- זה מפריע. בשביל זה יש לוחות.
 
למעלה