../images/Emo7.gif

זה לא צחוק. אני כותב עכשיו ממחשב של חבר. ניתקו לי את האינטרנט לצמיתות בבית שלי. ההורים שלי החליטו על הצעד הזה כחלק מן הצעדים לזריקת מותרות בבית, פשוט המצב הכלכלי לא מאפשר זאת. אני אישית מאוד מקווה שיהיה לנו איזה נס (שנזכה בלוטו למשל...), ואז יהיה לנו כסף גם לאינטרנט, עד אז... מאוד נהנתי להיות בפורום הזה ורק מפאת חוסר הזמן אני לא כותב משהו על כל אחד ואחד מכם. אתם אנשים מדהימים מכל זוית ראיה. הידיעה על כך שמנתקים לי את האינטרנט, נחתה עלי ללא אזהרה מוקדמת (הייתי באמצע להכין "עיתון" על "ביקורו" של פול...), ולכן לא הספקתי להודיע ולהיפרד בצורה מכובדת. אני אשתדל כמה שיותר להגיח לפה מידי פעם, ממחשב של חבר או משהו כזה. אמנם לא הייתי פה תקופה ארוכה, אבל זה הספיק לי לאהוב אתכם, ולא היה יום מהיום שהתחברתי לפורום הנפלא הזה, שלא נכנסתי לפה. (חוץ מהימים האחרונים). ושוב, אני מאוד מקווה שאני יצליח להתחבר שוב (נס...). אזכור אתכם תמיד, אליאור. נ.ב. סינתיה, אני מאוד מצטער בקשר למה שתכננו ביחד, שכנראה לא יצא לפועל, אז אני יאחל לך מזל טוב מעכשיו.
 

Another Girl

New member
../images/Emo7.gif

איזה עצוב... אני ובטוחה שגם האחרים כאן מאוד יתגעגעו. קח את זה בקלות,יש דברים יותר גרועים בחיים...בכל אופן מקווה שייצא לך לקפוץ לכאן מדי פעם. חזק ואמץ...
 

i love lucy

New member
אליאור כנס הנה...!

חבבבבבל דווקא נראת לי נורא נחמד... תנסה לבוא כמה שאתה יכול ואני מצטערת שאמרתי לך שאני שונאת אותך... כי אני לא! אז
ותשמור על עצמך ככה...
 
הו אליאור!... ../images/Emo10.gif

כמה חבל!!! אני... אני.... לא יודעת מה להגיד.... זה כ"כ עצוב! אני שוקלת לתת לך את האינטרנט שלי... תבוא לבקר אותנו הרבה!!!!! בכל הזדמנות שיש לך...
 

nowhere woman

New member
../images/Emo7.gif

נתגעגע... אני מקווה שיתאפשר לך לבקר פה כמה שיותר
להתראות בקרוב... נעמה.
 

דקלה9

New member
נחכה לך עד שתחזור

נהניתי מאוד לראות את ההודעות שלך פה בפורום... בינתיים- תגלוש בבית הספר או בספריה (זה מה שאני עשיתי כשעוד לא היה לי אינטרנט).
 
../images/Emo7.gif אל תדאג... גם לי אין אינטרנט...

אני מקווה שתצליח להכנס לפרום, גם לי אין אניטרנט ואני נכנסת מחברות ומכל מני מקומות... בכל מקרה, תנסה לבקר...
 

tin ker bell

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif../images/Emo2.gif

נתגעגע.. אווווווווווווווווווף קשה!! קודם מקה ועכשיו אליאור.. מקווה שישתפר אצלך! ובהצלחה! טינקרבל
 

Y. Welis

New member
יש פיתרון זמני - חדר ביבליוגרפיה של

הספריה הלאומית, בקמפוס גבעת רם. אין צורך להיות סטודנט או להצהיר על משהו - המקום פתוח לכל אזרח בכל גיל. כשנכנסים לבניין ('בית הספרים') פונים ימינה לחדר הביבליוגרפיה, ומגלים שם 15 עמדות מחשבים, שכולן מחוברות לאינטרנט בחיבור מהיר למדי. כדאי להתיישב באחת העמדות הרחוקות מהמעבר הראשי, קרוב לקיר, כדי לא למשוך את עיני הספרנית, ומשם אפשר לגלוש לכל מקום כמעט. פתוח כל ימי השבוע בין תשע בבוקר לשש וחצי בערב. אופציה נוספת, אבל בתשלום, היא בקומה 3 של הספריה העירונית 'בית העם'. גם יותר זול מאינטרנט קפה, וגם (בד"כ) יותר שקט.
 
למעלה