ליידי פסיכו
New member
../images/Emo7.gifעזרה!!!!!
איך שמים ציור ב"יצירות של חברי הפורום"? יש לי קובץ שעשיתי ב"צייר" ורציתי להעביר אותו ל"יצירות של חברי הפורום" אבל לא הצלחתי.
איך שמים ציור ב"יצירות של חברי הפורום"? יש לי קובץ שעשיתי ב"צייר" ורציתי להעביר אותו ל"יצירות של חברי הפורום" אבל לא הצלחתי.