עזרה!!!!!

../images/Emo7.gifעזרה!!!!!

איך שמים ציור ב"יצירות של חברי הפורום"? יש לי קובץ שעשיתי ב"צייר" ורציתי להעביר אותו ל"יצירות של חברי הפורום" אבל לא הצלחתי.
 
תינסי לגלריה.

למטה כתוב "הוסף/שלח קובץ". תלחצי על זה, ואז תיכנסי לבירואו (באנגלית) ותחפשי את הקובץ שלך. תילחצי על שלח, ואז על אישור. זהו.
 
זה מה

שעשיתי. לחצתי על שלך קובץ ואז בחרתי ושלחתי אבל זה לא נישלח. יכול להיות בגלל שזה קובץ שעשיתי בצייר? למה זה לא מקבל קבצים של צייר?
 
אני באמת לא יודעת....

אבל פעם ניסיתי לשלוח לפורום ציור מצייר וזה לא העלה אותו... מוזר. אולי תיכנסי לפורום תפוז עזרה?
 

F a n t a 2

New member
יש מצב שהוא גדול מדי...

כבד מדי מה שלא אומרים... תנסי להקטין אולי...
 
למעלה