יאללה סחטיקה
New member
../images/Emo7.gif.... כן אני עצוב..
כי חשבתי שאתם חברים שלי באמת .. עכשיו אני יודע מי אתם .... יש חתונה ולא מזמינים אותי ..??? כן כן , אני חושב שזה לגיטימי מצידי להיפגע ... ועוד ממך סער ...??? מזל שלא נתתי לך סיבוב על האוטו .
כי חשבתי שאתם חברים שלי באמת .. עכשיו אני יודע מי אתם .... יש חתונה ולא מזמינים אותי ..??? כן כן , אני חושב שזה לגיטימי מצידי להיפגע ... ועוד ממך סער ...??? מזל שלא נתתי לך סיבוב על האוטו .