.... כן אני עצוב..

../images/Emo7.gif.... כן אני עצוב..

כי חשבתי שאתם חברים שלי באמת .. עכשיו אני יודע מי אתם .... יש חתונה ולא מזמינים אותי ..??? כן כן , אני חושב שזה לגיטימי מצידי להיפגע ... ועוד ממך סער ...??? מזל שלא נתתי לך סיבוב על האוטו .
 
מאמי אל תהיה עצוב

כולם היו מוזמנים אבל לא הגעת לחתונה אז הם כבר התחילו אותה ........... לא נורא כי אח"כ הם גם ככה התגרשו אחרי החתונה..
 

yafit75

New member
אפשר להציע נישואין,,, ?

רוצה להיות הבעל הוירטואלי שלי?
 
למעלה