הספד ל"אחד"

S h a y 9 9 9

New member
../images/Emo7.gifהספד ל"אחד"

אחד היקר, רק הגעת אלינו היום והיום כבר הלכת, אתה היית ועדיין הינך על גבול השלמות ,לנצח נזכור אותך אחד היקר, אתה אשר הצלת את וויאג´ר מהרס ללא ספק ,אתה אשר באצילות הקרבת עצמך למען השאר. לך ,אחד, כולנו נתגעגע... ((((((((((((((((אחד))))))))))))))))))))
 

assafTV

New member
ומי שראה את הפרומו

פה , יכול היה לחשוב שהעלילה שונה לחלוטין. זה מה שאני אוהב בסדרה. מצפים לדבר אחד - מקבלים משהו שונה ובד"כ טוב בהרבה. וויאג´ר היא ללא ספק ה´טראק´ האהוב עלי ביותר.
 
למעלה