S h a y 9 9 9
New member
../images/Emo7.gifהספד ל"אחד"
אחד היקר, רק הגעת אלינו היום והיום כבר הלכת, אתה היית ועדיין הינך על גבול השלמות ,לנצח נזכור אותך אחד היקר, אתה אשר הצלת את וויאג´ר מהרס ללא ספק ,אתה אשר באצילות הקרבת עצמך למען השאר. לך ,אחד, כולנו נתגעגע... ((((((((((((((((אחד))))))))))))))))))))
אחד היקר, רק הגעת אלינו היום והיום כבר הלכת, אתה היית ועדיין הינך על גבול השלמות ,לנצח נזכור אותך אחד היקר, אתה אשר הצלת את וויאג´ר מהרס ללא ספק ,אתה אשר באצילות הקרבת עצמך למען השאר. לך ,אחד, כולנו נתגעגע... ((((((((((((((((אחד))))))))))))))))))))