../images/Emo68.gifזאת מיכל
י"בניקים יקרים!! רציתי להגיד לכם שברגע שיצאתי מהכנס בסופ"ש שהיה (שדרך-אגב תודה שוב לכל המארגנים-היה מ-ע-ו-ל-ה!!!) הגעתי להחלטה- אני מצטרפת למכינה שנה הבאה!!!!! וגם אפשר להוסיף שאני מאוווווד מתרגשת להתחיל את התהליך ולבלות איתכם שנה שלמה שאני יודעת שהולכת להיות אחת שאני לא אשכח בחיים!!! אז...זהו בנתיים...עכשיו שאני הצטרפתי ההתלבטות שלכם לא צריכה באמת להיות כ"כ קשה...או אולי ההפך?!?! סתם....חח!! שיהיה לכולנו בהצלחה, אוהבת אותכם מאוד, מיכל!! נ.ב. יאיא'לה-תודה רבה רבה לך...על שהיית אחד מאלה שבאמת הפך את ההחלטה להרבה יותר קלה!!! וגם יש קצת בעייתיות עם הסופ"ש הבא עלינו לטובה...אבל נדבר כבר! נשיקות וחיבוקים!
י"בניקים יקרים!! רציתי להגיד לכם שברגע שיצאתי מהכנס בסופ"ש שהיה (שדרך-אגב תודה שוב לכל המארגנים-היה מ-ע-ו-ל-ה!!!) הגעתי להחלטה- אני מצטרפת למכינה שנה הבאה!!!!! וגם אפשר להוסיף שאני מאוווווד מתרגשת להתחיל את התהליך ולבלות איתכם שנה שלמה שאני יודעת שהולכת להיות אחת שאני לא אשכח בחיים!!! אז...זהו בנתיים...עכשיו שאני הצטרפתי ההתלבטות שלכם לא צריכה באמת להיות כ"כ קשה...או אולי ההפך?!?! סתם....חח!! שיהיה לכולנו בהצלחה, אוהבת אותכם מאוד, מיכל!! נ.ב. יאיא'לה-תודה רבה רבה לך...על שהיית אחד מאלה שבאמת הפך את ההחלטה להרבה יותר קלה!!! וגם יש קצת בעייתיות עם הסופ"ש הבא עלינו לטובה...אבל נדבר כבר! נשיקות וחיבוקים!