תפסיק להתפנק!
אני יורק דם כבר שבועיים, מתהלך כמו זומבי בגלל המשחקים ועוד רובם עם הארכות... נשארו לך כולה שלושה משחקים והכי חשובים - תראה אותם כמו גדול בלייב, 2:45 בלילה, כמו שאמרת. אצלינו המשחקים משודרים בגוואנדונג ושנז'ן TV. אולי בשיאמן יש פוג'יאן TV, אבל בטוח שישדרו את המשחקים. 100%. מתי נוחת?