יורו2008 בסין

xfwind

New member
../images/Emo66.gifיורו2008 בסין

באיזה ערוץ אפשר לראות את חצי הגמר והגמר
אם המשחקים בשוויץ/אוסטריה בשעה 20:45 ואני בשיאמן או דאלי אז זה יוצא שם 02:45
יהיו שידורים חוזרים
 

אMור

New member
תפסיק להתפנק!

אני יורק דם כבר שבועיים, מתהלך כמו זומבי בגלל המשחקים ועוד רובם עם הארכות... נשארו לך כולה שלושה משחקים והכי חשובים - תראה אותם כמו גדול בלייב, 2:45 בלילה, כמו שאמרת. אצלינו המשחקים משודרים בגוואנדונג ושנז'ן TV. אולי בשיאמן יש פוג'יאן TV, אבל בטוח שישדרו את המשחקים. 100%. מתי נוחת?
 

xfwind

New member
../images/Emo189.gifהיום להונג קונג וקונקשן לשיאמן.

אחה"כ ליונאן וחוזרים לHKG ב10 ביולי.
את המשחקים אני רואה עם הבן הקטן (9) ואין מצב שיהיה ער בלילה
 

אMור

New member
../images/Emo160.gif סבבה. שתהיה טיסה נעימה

תתכונן להרבה
,
,
,
,
ונתראה בהונג קונג!!! בדוק מסר.
 

xfwind

New member
../images/Emo66.gifהחל מ 10 ביולי...

עכשיו אני רק בדרך מזרחה....
 

erezor

New member
אם אתה רוצה...

אפשר לראות גם באינטרנט (הציל אותי כשהייתי בסין... ככה יכולתי לראות את ליברפול-מילאן בגמר גביע האלופות...) www.p2p.eu
 
למעלה