כן... טוב לא צריך להתלהב מזה
ב בטירוף שלנו New member 25/10/05 #39 פורום זה זכר לא אמרתי לה ברוכה הבאה אמרתי ברוך הבא לפורום לא דיברתי ספציפית אליה ואתה תרגיע מי שלא תהיה ברור לך עדיף לך לקחת כוס מים ואולי כדור רגיעון
פורום זה זכר לא אמרתי לה ברוכה הבאה אמרתי ברוך הבא לפורום לא דיברתי ספציפית אליה ואתה תרגיע מי שלא תהיה ברור לך עדיף לך לקחת כוס מים ואולי כדור רגיעון
N NYMets Man New member 25/10/05 #40 יש לך חור מטורף בהשכלה למי את אומרת ברוך הבא? לפורום או למי שמצטרף את מי את מברכת? את הפורום?!?! כשבחורה נכנסת אז זה ברוכה הבאה החור בהשכלה שלך מטורף שזה לא הגיוני
יש לך חור מטורף בהשכלה למי את אומרת ברוך הבא? לפורום או למי שמצטרף את מי את מברכת? את הפורום?!?! כשבחורה נכנסת אז זה ברוכה הבאה החור בהשכלה שלך מטורף שזה לא הגיוני
L LuNa MaJnUnA New member 25/10/05 #41 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אויזה שניר והילד עם הסוס אוי אוי
Y Y o u R M a N New member 25/10/05 #44 WTF GIRL!!! פשוט תיהי חכמה במקום להיתערב אתו אז פשוט תלמדי ממה שהוא אומר!! מה הטעם שלך עכשיו להתערב מי צודק? פעם הבאה פשוט תכתבי "ברוכה הבאה" לבת זה הכל! JESUS !!!!! אין אני לא יכול יותר "מברכת את הפורום" החהחחהחהחהחהחה!!!
WTF GIRL!!! פשוט תיהי חכמה במקום להיתערב אתו אז פשוט תלמדי ממה שהוא אומר!! מה הטעם שלך עכשיו להתערב מי צודק? פעם הבאה פשוט תכתבי "ברוכה הבאה" לבת זה הכל! JESUS !!!!! אין אני לא יכול יותר "מברכת את הפורום" החהחחהחהחהחהחה!!!
Y Y o u R M a N New member 25/10/05 #48 אוח..... מה זה משנה לאן? טוב פעם הבאה זה לא יהיה אלייך.... איך שבא לך ... יואו JESUS!