ח ד ש ה

פורום זה זכר

לא אמרתי לה ברוכה הבאה אמרתי ברוך הבא לפורום לא דיברתי ספציפית אליה ואתה תרגיע מי שלא תהיה ברור לך עדיף לך לקחת כוס מים ואולי כדור רגיעון
 

NYMets Man

New member
יש לך חור מטורף בהשכלה

למי את אומרת ברוך הבא? לפורום או למי שמצטרף את מי את מברכת? את הפורום?!?! כשבחורה נכנסת אז זה ברוכה הבאה החור בהשכלה שלך מטורף שזה לא הגיוני
 

LuNa MaJnUnA

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אויזה
שניר והילד עם הסוס
אוי אוי
 

Y o u R M a N

New member
WTF GIRL!!!

פשוט תיהי חכמה במקום להיתערב אתו אז פשוט תלמדי ממה שהוא אומר!! מה הטעם שלך עכשיו להתערב מי צודק? פעם הבאה פשוט תכתבי "ברוכה הבאה" לבת זה הכל! JESUS !!!!! אין אני לא יכול יותר "מברכת את הפורום" החהחחהחהחהחהחה!!!
 

Y o u R M a N

New member
אוח.....

מה זה משנה לאן? טוב פעם הבאה זה לא יהיה אלייך.... איך שבא לך ... יואו JESUS!
 
למעלה