השמאלית 1300 והיתר 1301?בונוס 372: מפגש אחיות ישנות עם חדשה...
אניח רואה הבדלים בחזיתות. האם זה בגלל דגמים שונים או מודלים שונים?
השמאלית 1300 והיתר 1301?בונוס 372: מפגש אחיות ישנות עם חדשה...
להיפך: 1301 והיתר 1300?השמאלית 1300 והיתר 1301?
אניח רואה הבדלים בחזיתות. האם זה בגלל דגמים שונים או מודלים שונים?
ההבדל נ ובע בגלל גדלי מנוע שונים. מנוע ההילמןהשמאלית 1300 והיתר 1301?
אניח רואה הבדלים בחזיתות. האם זה בגלל דגמים שונים או מודלים שונים?
ההבדל נ ובע בגלל גדלי מנוע שונים. מנוע ההילמן
-קרייזלר יותר ארוך ולכן תא המנוע שונה והובלט כדי שב-1301 יהיה לו מקום.
בונוס 373:ושתי תמונות של....רום 1300 חדשה לגמרי:
לחובבי הקרטון ! מוקדש במיוחד לחבר היקר - "אסף ונועה"....
בונוס 374: אחרון וליל מנוחה!ושתי תמונות של....רום 1300 חדשה לגמרי:
לחובבי הקרטון ! מוקדש במיוחד לחבר היקר - "אסף ונועה"....
ושתי תמונות של....רום 1300 חדשה לגמרי:
לחובבי הקרטון ! מוקדש במיוחד לחבר היקר - "אסף ונועה"....
תסתכל בקארספורום יש מישהו שמשפץ רום.והנה הדגם היפה והמוצלח מכולם:
בעיניי דגם ה-1301 היה המוצלח והיפה מכל דגמי סוסיתא לדורם. דווקא את הקובייה הכי לא אהבתי... לצערי, איש בארץ הזו לא שיפץ עד היום רום1301 למצב נסיעה וברשימת כלי-הרכב של מועדון ה-5 או ברשימות כל רכבי האספנות בישראל - עדיין לא מופיעה רום 1301 אחת ! פשוט בושה ! ידוע לי על 12 מכוניות כאלה שעדיין קיימות במצב נורא. נקווה שמישהו ירים את הכפפה וידאג לשפץ את הדגם האחרון של החברה - הדגם היפה והמוצלח מכולם. הנה הוא כאן משמאל בגרסה הצבאית:
1300 זה לא 1301. לפי רישומי הרישיונות שברשותיתסתכל בקארספורום יש מישהו שמשפץ רום.
בטוחני שתוכל לחפש בקארספורום.1300 זה לא 1301. לפי רישומי הרישיונות שברשותי
שהם מקבילה של מחשבי משרד הרישוי, אין כרגע שום רום 1301 המוגדרת כ-"אספנות". יש 12 מכוניות כאלה ברישום רגיל. הן רק הולכות ונעלמות בממוצע 4 בשנה כלומר תוך 3 שנים לא תישאר אחת קיימת. מקווה שהחבר שלך עובד על 1301 ולא על 1300 כי 1300 אספנות יש לפחות 4 פעילות.
אבל זה טנדר ועוד עם פנסים עגולים ! אני
סופסופ אתה טועה...והנה הדגם היפה והמוצלח מכולם:
בעיניי דגם ה-1301 היה המוצלח והיפה מכל דגמי סוסיתא לדורם. דווקא את הקובייה הכי לא אהבתי... לצערי, איש בארץ הזו לא שיפץ עד היום רום1301 למצב נסיעה וברשימת כלי-הרכב של מועדון ה-5 או ברשימות כל רכבי האספנות בישראל - עדיין לא מופיעה רום 1301 אחת ! פשוט בושה ! ידוע לי על 12 מכוניות כאלה שעדיין קיימות במצב נורא. נקווה שמישהו ירים את הכפפה וידאג לשפץ את הדגם האחרון של החברה - הדגם היפה והמוצלח מכולם. הנה הוא כאן משמאל בגרסה הצבאית:
לא חידשת דבר ! כל מה שכתבת על המנוע כברסופסופ אתה טועה...
מיכיוון שאני חובב רכבי אספנות וברשותי 5 כלי רכב ישנים, אני טוען שאתה טועה וטועה בגדול. למה אתה טועה? לרום כרמל שהוצגה ב 76' כמחליפתה של הכרמל דוכס, היה מנוע ותיבת הילוכים ממתוצרת פורד, בדיוק כמו של האסקורט. מאחר ופורד הרכיבה באותה העת את האסקורט בארץ, מיכללי ההנעה ניקנו דרך צד שלישי במחיר גבוה בהרבה מהמחיר הריאלי שלהם. בשנת 80' פורד לא הסכימה למכור מנועים למפעל, ובלית-ברירה ניקנו מנועי הילמן, שלפי השמועה ניקנו מאיראן(!). מאחר ומנוע ההילמן היה ארוך יותר, מאחר והיה הקטנה של מנוע 1.6, לא היה די מקום בתא המנוע, ולכן הוארך החרטום. דגם זה כונה 1301. קונצרן רוטס, יצרן ההילמן, ניסגר ב 76' כך שבוודאי שלא היה ייצור שוטף באנגליה ב79'. יצחק שובינסקי עשה עסקים רבים עם טורקייה ואיראן, וגם לאחר המהפכה האיסלאמית ותחילת תקופת האייטולות עדיין היו יחסי מיסחר בין איראן לישראל (והם עדיין קיימים..). קרדיט להסבר זה יאמר לזכותו של ידידי חן פרחי . בעקבות הארכת המנוע נזדקקו לייצר זרוע הגה ארוכה יותר והם היו נשברים מידי פעם. הנה הרכב שלי http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=197629 ירון מאיר
הכוונה הייתה רק לגבי המשפט שכתבתלא חידשת דבר ! כל מה שכתבת על המנוע כבר
מופיע בשרשור.....אם תעיין היטב תמצא שסיפור המנוע הארוך כבר נכתב כאן. המנוע לא היה הילמן אלא הילמן-קרייזלר. היתה לי רום 1301 סטיישן ועל המנוע הוטבע "הילמן-קרייזלר" באופן מפורש. ספר הרכב של הרכב עדיין נשמר אצלי ותמונת השער שלו הופיעה בעבר כאן בפורום. ולגבי שאר הדברים: בדברייך אין שום סתירה למה שכבר כתבתי כך שרוב הודעתך מיותר. היו לנו בבית 9 סוסיתות - כולן סטיישן. המוצלחת ביותר היתה האחרונה: ה-1301 סטיישן. מנועי ההילמן-קרייזלר הגיעו למפעל לא מאירן אלא מטורקיה דרך תיווך צד שלישי. יתכן שהם הגיעו לטורקיה מאירן. המנוע היה מוצלח ואמין וניתן היה לנסוע עם הרום1301 במהירות 130 קמ"ש ללא שום בעיה. כך שאני ממש לא הבנתי במה טעיתי לאורך כל השרשור הזה. מצטער. לא מבין אותך.
לאור הניסיון שלי עם 1301: אני לא מסכים איתךהכוונה הייתה רק לגבי המשפט שכתבת
"הדגם היפה והמוצלח מכולם" לגבי היופי זה לא ניתן למיקוח , כי מה שאני חושב שיפה אתה יכול לשלול וכן גם אני. לגבי המוצלח ביותר- זה אני לא מסכים איתך כי הדגם האחרון (1301) היה פחות מוצלח מהדגם של ה 1300. בעיקר בגלל בעיות מכניות וטכניות. יש לציין כי בכל סוגי הסוסיתות היה דבר נחמד מאוד ועד היום הוא נחמד, מרכב הרכב יחסית לגילו אינו סובל מחלודה...ירון מאיר
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.