שרשור "חחחחדש
"

עשיתי אתמול עגיל בלשוןןןן ../images/Emo9.gif

זה יותר צרב לי מאשר כאב..חחחח אתמול בקושי הרגשתי את הלשון והיום היא התנפחה כמו אבו-נפחא
זה מה שעושים כשמשעמם.....חחחח (בעעעע....) ולנוקי- לא מזמן מלאו לי 16
 

~מעיין~

New member
עשיתי את זה..!!!!!

אז אחרי כל הפחדים שלי עשיתי אתמול את הקעקוע... וזה היה הכי כואב בעולם..
ממש הרגשתי כאילו חורטים לי על העצם.. זה יותר כואב מפירסינג, בדיקת דם או כמו שהרוב הגידרו כאן כגירוד.. אפילו ירדו כמה דמעות מכאב...חחח אבל כרגע אין מאושרת ממני אני לא מפסיקה להסתכל על זה.. אני עדין לא מאמינה שעשיתי את זה ושאני אחרי... :)
 

timbaland

New member
מגיע לי מזל טוב.....

היום נהייתי אב גאה לפירס בפיטמה בשם Roy!
 

Malakian

New member
איזה כיף

יש לי עכשיו עגיל בלשון :) :) :) הלשון שלי נפוחה לגמרי וגם קצת כואב לי עכשיו אבל נתגבר! וואי איך אני גאה בעצמי שעשיתי את זה :)
 

nukexxxsf

New member
חדש! חדש! חדש!

יש לי שתי עגילים חדשים!!! הם בגבה.. אבל לצערי נאלצתי להיפרד מהעגיל בשפה שמאד אהבתי... אבל אני מאד מאד פחדתי שיהיה לי נסיגת חניכיים... :(
 

MC SammY

New member
אנשיייים!

היום סוף סוףףףףףףףף עשיתי והשגתי את המטרה של חיי, עגיל בגבה!!! אז...תנו כבוד לויקטורררררר העגיל הכי חמוד בעולמותתתת...(ולשם שלו כל הזכויות שמורות:) ) תמונות בקרוב!!! YEEEEEEEY
 

NoKi2sh

New member
טסט ואנדרגראונד חמוד חדש!!!

היה לי טסט 5היום,ולמרבה הפלא,עברתי!!!! את זמן ההמתנה בין המבחן לתשובות ביליתי אצל הפירסר החביב שלי,ושיגעתי לו את השכל ועזרתי בסטודיו(במה שאני יכולה שזה בעיקר לומר לאנשים מחירים ולהרגיע אנשים שרוצים עגילים שלי כבר יש).. כשהתקשרו לומר לי שעברתי,דפקתי צרחה,קיפצתי בכל הסטודיאו(אפילו קיבלתי חיבוק מבועז הפירסר!חח),ו....עשיתי את האנדרגראונד שקבעתי עם עצמי שאעשה ביום שבו אעבור טסט.. ובכן היום הזה אכן הגיע!!! יייש! קיצר,החירור לא כאב(טוב כאב,אבל קטנות אני אוהבת כאב של פירסים),וכצפוי,הייתה הסתבכות לא נורמאלית בדרך לניסיון לסגור את הגולה של העגיל..(טבעת לחץ 1.2צבעונית,סוגר עיין כמו באורביטל שלי...),וזה *כאב*... אבל הכל פסיידר... מוזר לי,אני מדברת רגיל למרות שהלשון טיפונת נפוחה,וזה בכלל לא נתקע לי בהרחבה של הלשון...הכל אחלה ואני שמחה בטירוף! החלטתי לקרוא לו *דון*. לא יודעת למה.
יללה שרשרו ברכות ואיחולים... נוק.
 

l i g o

New member
היי....!!

יום רביעי עשיתי פירסינג בלשון..!! רק רציתי ליידע אותכם מכיוון שזה פורום פירסינגים קעקועים :) ויום חמישי עשיתי נזם אבל זה בקטנה ... ואני גאה ! היום הצלחתי לראשונה לאכול משהו לא בצד הפה.... חיחי הלשון שלי החליפה צבעים מלבן לצהוב, לירקרק צהבהב ואז שוב לצהוב... וזה לא כזה כאב כמו שחשבתי!!! מצטערת על ההתלהבות, תמיד פחדתי מוות לעשות בלשון ועכשיו.... יש לי פירסינג בלשון...!!
 

Psyco Girl

New member
וואי... אממ

אני גם רוצה לעשות בלשון וכבר הזכרתי פה שאני ממש מפחדת.. נו אז איפה עשית? כאב לך?? הוא הרדים לך את הלשון?? ספרי הכל.
 

N o k i

New member
אמא השתכנעה מהר ממה שחשבתי../images/Emo9.gif

תתחדש! אשמח לראות תמונות
 

WuTang21

New member
תתחדשי !!

לפי דעתי את הולכת להנות מהפירס הזה !! וגם לי זה החליף צבעים בכמויות.. אבל ירקרק ?!?!?! זה עדיין לא קרא לי.. היה לי גם קצת סגול ליד בהתחלה ליום אחד ממש.. לא לשכוח לטפל ולחטא !! זה חשוב.. ואנשים אם כבר עסקינן בעגיל בלשון.. אתמול תודה לאל החלפתי את הסוגרים שלי.. אני עכשיו עם סוגרים שחורים.. איזה מאגניבבבבבבבבבבבבב !!
 

timbaland

New member
מזל טוב......

איך קוראים לו? דרך אגב את יכולה לדבר נורמלי כבר?
 

Psyco Girl

New member
היייייייייי...

גם אני רוצה לעשות בלשון.. כאב לך?? בת כמה את?
 

WuTang21

New member
תעשיייייייייי !! מומלץ !!

כמו שאומרים "כאב זה דבר אינדבידואלי" אבל אני יכול לספר את הסיפור שלי עם ה"כאב" של העגיל בלשון.. זה הכי כאב לי מבין כל שאר הפירסינגים שלי (בנתיים) ורק הרגשתי לחץ מהמלקחיים ולא הרגשתי הרבה כאב.. זה כאב קצת.. כאב עמיד.. וזה ממש שתי שניות..!! אחרי שבוע כבר מתחילים להנות ממנו !!
 
למעלה