שלום לכולם

../images/Emo65.gif שלום לכולם ../images/Emo65.gif

אני הילה .. אני בת 14 מאיזור הקריות ואני אוהבת לשמוע מוזיקה מזרחית .. במיוחד את רדיו בריזה .. ( נכון חולה על בריזה ?
) אני אשמח להשתתף בפורום שלכם כי נראה לי שיש פה אנשים ממש ממש נחמדים אז בואו נצא לדרך שלכם באהבה
 
../images/Emo23.gifהילצייי ברוכה הבאה../images/Emo23.gif

ברוכה הבאה לפורום הכי מקסים בארץץץץץץץץץץ לכל מי שלא יודע .. הילצו היא הבת דודה הכי נפלאה בעולם !! ( מדרגה שניה חחחח ) ואני מתה עליה !! אז יאללה תעשו לה קבלת פנים כמו שצריך ..
כיאה למשפחת העיראקיות ! חחח ( אלירנקו ששמעת צעקות בבית זו הייתה גם אמא שלה ברקע
המבין יבין ) אז הילצי ברוכה הבאה אני מתה עליך ואני מקווה שתהני פה בפורום ! הבת דודה שהכי אוהבת אותך בעולם
 
ברוכה הבאה הילה ../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

ברוכה הבאה לביתנו החם והאוהב אני אלירן אני עוד חודש בן 18 אני חולה על מזרחית ואני מת על טולטול אמממ... אני מקווה שתהני בביתנו החם וטולטול שמעתי באמת איזה קול חזק ברקע לא הבנתי מה זה
חולה עליך הילה אם את בת דודה של טולטול את מתקבלת אצלי בידיים פתוחות לב חם ואוהב כי כל אחת שקשורה לאורטל צריכה לקבל כבוד גדול מאוד
 
קצת באיחור אבל חפיף..ברוכה הבאה

נשמה אני בת 15 ושבוע ויום
חחח... מראשון (פשע ורשעעעעעע פחחחחח) תיהני בפורום כפרה..אני בטוחה!
 

queenh

New member
../images/Emo65.gifברוכה הבאה../images/Emo185.gif../images/Emo65.gif

שלום לך חמודה וברוכה הבאה ותהני מבריזה אם יש לך שאלות בקשר לרדיו את מוזמנת לשאול אני דרך אגב כרמית ישח מקסם של לילה יום שבת בין 10-12 אוהבת תמיד .....
 
למעלה