באתי לאחל יומולדת שמח

ShaniNale

New member
מזל טוב! ../images/Emo65.gif

המון מזל טוב ויום הולדת שמח! מאחלת לך את כל הברכות שבעולם ושתזכה לחיים ארוכים ומאושרים!
 

ToHarrison

New member
מזל טוב ליאור!../images/Emo13.gif

תמיד כשרואים אותך אתה ממש נחמד:] הישאר כזה!
 
טוהר!!! שם כזה מוצאים

רק באגדות. תראי, אני מאד משתדל להיות קצת רע לפעמים. לא הולך.... ולגבי הברכה שלך...זה הדדי. אז נשמור על ביחד. תודה על הפירגון.
 

BlackBird Gil

New member
ראשון, אחרון../images/Emo24.gif

קודם כל, לפני הכל תן לי להוסיף עוד
אני יודע עד כמה אתה אוהב אותם
ליאור, כשאני בא לרשום את הברכה הזו מתרוצצות במוחי אין ספור מחשבות,אין ספור רגעים מאושרים! מי היה מאמין שממפגש אקראי אחד איתך נתחבר כל כך? הכל כבר נאמר... אתה אדם יקר, ומגיעות לך את כל הברכות שבעולם, רובן הגדול כבר בירכתי(מקווה ראשון) אתמול,אך אני יודע איך הגיל משפיע על הזיכרון
שתהיה לך המון הצלחה בדרך החדשה שלך, תמיד תדע המון אושר - שמחת חיים אמיתית, תמיד תזכור להנות מהדברים הקטנים של החיים,תתמיד בהתקדמות המטורפת שלך ותכבוש כל פסגה, תדאג לעצמך ואף פעם אל תישכח שיש לך חברים טובים לכל מקרה !
בכל אופן מה שלו יהיה שהאגו שלו לא יטריד אותך
שיהיה לך יום הולדת קסום!
 
האיש שיושב כרגע ליד הטלפון../images/Emo189.gif

עם גפרורים בעיניים ומנסה לנחש מה מעשיי בשעה זו...במקום להחזיר צלצול. תמונת הפאזל ההולכת ונשלמת הייתה בלתי גמורה ללא החתיכה החסרה. אתה כבר יודע שאני מאמין בטיימינג של היקום שאני לא מתערב בו. אז באת בזמן. זו המראה שאתה מניח מולי בחן, באינטליגנציה ובכישרון רב. והנאמנות העמוקה שנוצרה בזמן קצר זה. תודה על הכל, על מה שהיה שהווה ואינשאללה שיהיה, מעומק הלב. יש לי יום יום חג, וחג גדול היום.
 
ליטל!!!!! ../images/Emo98.gif

כמה נפלא לקבל את ברכתך. וזה לא מובן מאליו שהברכה "אתה מיוחד" מתקבלת בכזו אהבה. זו עוצמה אדירה. אז שתמשיכי לצמוח בדרך שבה את תבחרי לעצמך בחופש ובאושר. חג אסיף שמח.
 

Drorchiklil

New member
מזל טוב ליאור../images/Emo13.gif

מההכירות המצומצמת שלי איתך, אתה באמת איש נחמד וטוב. המון מזל טוב לך
 
למעלה