תודה לשניכם! ../images/Emo13.gif
ו- thorondor, אני שמתי לב שאצלי זה גם מעט בורח, אבל יש לי אפשרות להעביר את העמוד מצד לצד עם החץ שלמטה. בהחתחלה, כשרק שמתי את זה, ראו ממש חצי מהטקסט ולא הייתה לי אפשרות לראות, ואז תיקנתי... עכשיו אני רואה הכל טוב. אולי זה תלוי ברלוזציה של המחשב?