מאמר חדש!!!

Padme Amidala

New member
../images/Emo63.gif מאמר חדש!!!

אוקיי... עבדתי עכשיו על מאמר חדש ומושקע... תיכנסו ותשאירו תגובות!!! המאמר
 

thorondor

New member
מאמר מעניין.

אבל חלק מהטקסט בורח שמאלה, ולא רואים את כולו.
 

Padme Amidala

New member
תודה לשניכם! ../images/Emo13.gif

ו- thorondor, אני שמתי לב שאצלי זה גם מעט בורח, אבל יש לי אפשרות להעביר את העמוד מצד לצד עם החץ שלמטה. בהחתחלה, כשרק שמתי את זה, ראו ממש חצי מהטקסט ולא הייתה לי אפשרות לראות, ואז תיקנתי... עכשיו אני רואה הכל טוב. אולי זה תלוי ברלוזציה של המחשב?
 

fresh mishmesh

New member
אתמול הלכתי לראות מטריקס

והייתה פרסומת לסרט החדש הזה עם השחקנית-כפילה הזאת... ואכן אורלנדו בלום (
) משחק שם גם כן... אבל היא לא ממש נראתה דומה לאיך שהיא נראית באימת הפאנטום (=מאוד מאוד מדי דומה לנטלי פורטמן)
 

Padme Amidala

New member
תודה קיין ../images/Emo13.gif ובקשר לקיארה... ../images/Emo32.gif

כמו שאמרתי- היא גדלה ומאוד מאוד יפתה... נטלי לפי דעתי עדיין יפה יותר, אבל גם קיארה מהממת. ואיך נראה הסרט לפי הטריילר? לא ממש התעמקתי בעלילה שלו. ולמה כולן מתלהבות כ"כ מאורלנדו בלום?!
אם יש מישהו ששווה להתלהב ממנו ולשים לידנו את האייקונים המאוהבים זה קיאנו ריבס בכבודו ובעצמו!
 

Padme Amidala

New member
למה קללה? ../images/Emo13.gif

אני מודה שהוא לא מציאה גדולה, אבל יש שחקנים גרועים ממנו...
 

thorondor

New member
קללה ועוד איך קללה.

מאז אורלי שלנו, אנחנו מקבלים מבקרות מאוד מסוימות בפורומי הקהילה. דמייני לעצמך 20 מיליון משתמשות בנות 13 פלוס מינוס, שיבואו לכאן ויפתחו שרשורים על "איזה חתייייייך יואן (וכאן צריכים להיות 20 מיליון סמיילים)" "תגידו, היידן יותר חתייייייייך או יותר חמוווווווד????? (שוב עשרים מיליון סמיילים)". בקיצור, מכה קשה.
 

thorondor

New member
וכמובן שנזקוף לזכותו את הציטוט

הכי דפוק בתולדות הקולנוע: "A red sun is rising, blood ahs been spilled tonight" WTF?! גם המשחק שלו נוראי. ולגולאס לא אמור להיות בלונדיני. ובגללו נוצר גל ה"חולות על לגולאס". והוא יוצר תדמית שחצים של בני לילית הם כמו טילי פטריוט. בקיצור, יש לי הרבה טענות אליו.
 

Padme Amidala

New member
חחחח... ../images/Emo13.gif

האמת היא שבפעם הראשונה שראיתי אותו, האדם הראשון שנזכרתי בו הוא מאלפוי מהסרט "הארי פוטר"- הוא נראה כמו גרסא מבוגרת שלו!!
ד"א, אם אני לא טועה מישהי פעם עשתה כאן סקר מי הג'דיי הכי חמוד- לי אישית ממש אין בעיה עם ויכוחים שכאלו, בעיקר מהעובדה שהם נוצרים כאן בערך פעם במיליון שנה...
 

Padme Amidala

New member
האמתי היא שאחי הקטן ואבא שלי הם אלו

שמבינים יותר בשר הטבעות- הניסיון שלי הסתכם בצפייה בשני הסרטים, ואני אלך לראות גם את השלישי. לפי מה שאני הבנתי האלפים אמורים להיות בעלי שיער לבן, גבוהים מאוד, ובעלי עיניים שקדיות- הוא באמת לא כ"כ תואם את התיאורים האלו...
 

thorondor

New member
לא ממש.

לבני לילית יכול להיות שיער בלונדיני, שחור, כסוף, חופ ואפילו ג'ינג'י. הם לא גבוהים במידה יוצאת דופן, אבל הם אמורים להיות יפים במיוחד (אז למה לעזאזל לקחו את אורלי כלגולאס?!).
 

fresh mishmesh

New member
אורלנדו בלום??... הוא בנאדם ממש יפה

גם קיאנו ריבס מאוד יפה בעיני והסרט- משהו עם פיראטים שמחפשים את המטבע זהב האחרון של האצטקים שנמצא אצל קיארה... אורלנדו מאוהב בה או משהו כזה, והוא יוצא להציל אותה אחרי שהפיראטים חטפו אותה והפיראטים האלה מקוללים- כשהירח מאיר עליהם הם נחשפים- שלדים מגעילים כאלה... קיצר- סרט דפוק כזה...
 

Padme Amidala

New member
לפי דעתי הוא לא כ"כ יפה... ../images/Emo4.gif

בשר הטבעות הוא חמוד, אבל בחיים האמיתיים? הוא נראה די רגיל... וקיאנו... גם יופי וגם אופי!
(ככה לפחות השמועות מספרות) הסרט דווקא נשמע חמוד- נראה כבר מה איתו. ד"א אגב סרטים אחרים, קונים לי את הספר של השעות!!!
 

Lu Tze

New member
רק עכשיו קראתי את המאמר, אז סליחה

על התגובה המאוחרת. בכל מקרה, כל הכבוד. יש לציין שלא ידעתי שזו הייתה שחקנית אחרת אלא חשבתי שנטלי שיחקה את שתיהן.
 

Padme Amidala

New member
תודה רבה. ../images/Emo13.gif

ולפי המאמר, מתברר שעוד מאוד אלפי אנשים חשבו כמוך- גם אני חשבתי ככה לפני שממש התעמקתי בנושא.
 
למעלה