טיפ - טיפה

ס22ית

New member
../images/Emo62.gif טיפ - טיפה ../images/Emo62.gif

אז הנה משהו מיוחד ששמעתי... אם רוצים לתת צבע למכנסי ג'ינס ישנות..משרים אותם כשעתיים-שלוש בקערת מים עם 20-30 שקיות תה מי שניסה כבר או הולך לנסות..ספרו אם זה באמת עובד..
 
לתת צבע?

כל המכנסים שלי עברו טיפול אינטנסיבי של השריה באוקונומיקה, שפשוף באבני בזלת ושאר מרעין בישין כדי שיראו מיושנים למשעי. עכשיו להשרות עם תיונים?
אבל
על הטיפ !
 
למעלה