../images/Emo62.gifבעיית הוירוסים בEmails-שיטה->
אחרת להתמודדות ? תמיד היה לי מוזר שתוקפים את הבעיה בצד המקבל את הדוא"לים - על מחשב הלקוח או אף על מחשב שרת הדואר - אך ברמת שרות שמוזמן ע"י הלקוח מהספק. ואני שואל - מדוע לא לנסות ולאתר את הנגע ברמת הכללית של השרת השולח ? ובכלל לא פר-לקוח ?
היתרונות: א. טיפול מרכזי ויעיל ברמת נותן השרות (ולא הלקוחות) ב. ריכוז ופחות נקודות לטיפול ג. המקור קל (לרוב) יותר לאיתור - כי אלו לקוחות הספק. ניתן "להחזיר " אליהם את הדואר עם אתראה או אף תוכנת UNTIVIRUS (או פרסומת לה...
) החסרון : פחות רווחים לספקים ממכירת שרותי ניקוי ואנטי ספאם. מה דעתכם ? הטיפול ברמת ה"פה" ולא ה"אוזניים" לא נראה יעיל יותר ? אולי אף לחייב בחוק/בתנאי הרשיון של הספקים ?
אחרת להתמודדות ? תמיד היה לי מוזר שתוקפים את הבעיה בצד המקבל את הדוא"לים - על מחשב הלקוח או אף על מחשב שרת הדואר - אך ברמת שרות שמוזמן ע"י הלקוח מהספק. ואני שואל - מדוע לא לנסות ולאתר את הנגע ברמת הכללית של השרת השולח ? ובכלל לא פר-לקוח ?