את יודעת שאת ספורטאית כש...........

zzebra

New member
כש...

כשאת מגיעה לעבודה עם עיגולים מסביב לעיניים מהמשקפת, ריח של כלור, ותולה את הבגד ים והמגבת על הכסא. כשהבנות במשרד פותחות עליך עיניים על כל מה שאת אוכלת (מישהי ממורמרת היום?
)
 
כש....

- הקילומטרז' השבועי שלך באימונים למרתון גבוה יותר מהקילומטרז' השבועי שאת עושה על האוטו - את מתהדרת בשיזוף כל השנה. חבל רק שיש לך "גרביים" לבנבנות וכתם לבן ענקי באמצע פרק כף יד שמאל בגלל הגרמין - חצי מסל הכביסה שלך מכיל בגדי דרייפיט שונים ומשונים - זה נראה לך נורמלי להשפריץ 500 שקל על נעלי ריצה - אבל לקנות מגפיים במחיר הזה?? השתגעתי??
בוקר טוב
 

2_be

New member
כשאת..

כשאת לא מהססת לקנות בגדי ספורט/נעלי ספורט במחיר עליו תחשבי 3 פעמים לפני שתקני בגד ליום-יום. כשהפכת לסמכות בכל הקשור לפעילות גופנית אצל כל החברים. כשחברה אומרת לך "אנחנו לא יכולות להיפגש ביום שישי" ואת שואלת למה והיא מסבירה לך "כי הרי יש לך משהו של אירובי שבחיים לא תפספסי ואני לא אהיה זו שתהרוס לך"
 
כש

כשהדייט עם אחותך הוא תמיד ריצה בפארק וכל שיחת טלפון נפתחת באיזה אימון עשינו היום כשאת מכירה את כל נקודות המים והשירותים על הפארק והטיילת כשהכי כיף לבזבז בחנויות ספורט והכי כיף לקבל משם מתנות כשאת מוכנה לישון עם חייזר על הרגל בשביל שתוכלי לחזור לרוץ כשאת יודעת שאחרי הארוכות יש תמיד ארוכות יותר, וזה משמח כשאת מבינה כשגם כשאת מושבתת, וגם כשצריך להתחיל מחדש, את עדיין, בפנים, אשה שרצה.
 

מיכאלה07

New member
../images/Emo9.gifכשאפילו

איכות הסקס ותזמונו תלויה באיכות (וכמות) האימונים. אוי המרתון
..
 

מתרוצצת

New member
בנימה פחות מחוייכת...

כשאת אצל הפיזיותרפיסט, באמצע עיסוי של הירך הפנימית, ופתאום את חושבת על מה יקרה אם הוא יתחיל לשלוח ידיים... לא, זה ממש לא קרה, כי הרי משוש חיי הוא משוש חיי ולא בכדי, אבל תארו לעצמכן איזה סרט זה! ותארו לעצמכן שתוך כדי שאני כותבת את זה, אני חושבת לעצמי "נו, מילא תקיפה מינית, אבל למצוא פיזיותרפיסט חדש??" - כמה שחור יכול ההומור להיות? שלא נדע מצרות!
 
שואלים אותך "מה נשמע?"

ואת עונה כמה רצת אתמול (או הבוקר!) ...כשאת יודעת בנות כמה חודשים וקילומטרים נעלי הריצה שלך, אבל לא זוכרת מתי קנית נעליים ...כשאת מתכוננת לטיול בחו"ל, ופותחת בו"ז 3 חיפושים באינטרנט: מה יש לראות, מה מזג האוויר, ואיפה אפשר לרוץ ...כשאת שמה מגן תחתון בחזיה. סיפור אמיתי! אחת מהקבוצה עשתה את זה כי נמאס לה מהשפשפות. מעניין אם זה עבד... ...כשאת עוקפת בנים ואחד ברצינות: ...כשאת מתלבטת האם לצאת לרוץ או לא, ולא שמה לב שאת כבר עם הנעליים (התפוז המרושע מחק לי את ההודעה הקודמת! נקווה שזכרתי את המשפטים היותר מוצלחים)
 

dganitm

New member
את יודעת שאת ספורטאית כש...

את יודעת שאת ספורטאית ששורת ההוצאות של "אופניים" מתקרבת לשורת ההוצאות שלך בכללי. את יודעת שאת ספורטאית כשאף אחד לא מתקשר אליך בין 6:00-12:00 בשבת את יודעת שאת ספורטאית כשכל החברים שלך רשומים בנייד... מור שלז אופניים
את יודעת שאת ספורטאית כשאת שולחת לאבא שלך במייל את לוח התחרויות של האיגוד ומבקשת לא לקבוע כלום באירועים המסומנים בצהוב
את יודעת שאת ספורטאית כשפתאום את נזכרת שלא קנית כבר כמה חודשים בגדים שהם לא בגדי רכיבה... את יודעת שאת ספורטאית כשאת שמה את הרודי פרוג'קט אין כמו להיות "לא ספורטאית"
 
את יודעת שאת ספורטאית כש...

פארק הירקון הופך להיות
שני כשסוף סוף שואלים אותך איזו
את רוצה ליום הולדת/נישואים/משפחה,,,ויש לך תשובה כשעל המקרר התמונות היחידות הם מס' ברזל ממירוצים קודמים כשאת מפנטזת על אופניי כביש
כשיש לך אחר הצהריים פנוי מהילדים ובמקום לרוץ לשתות קפה עם חברות את פשוט רצה,,,
 
מישהי התחילה לפנטז על הכביש? ../images/Emo2.gif

איזה כיף! יאללה מותק, שלי מגיעות שבוע הבא, אני אשמח לרכב איתך למרות שחשבתי שאני ויעל עשינו לך חשק לשטח
 
האופניי כביש פשוט סקסיות בטירוף../images/Emo99.gif

בנתיים אני ימשיך לרכב על האופניים הרגילות,מקווה שלא תנטשי אותנו לטובת הכביש,חוץ מזה נגמרו האשכוליות אני חייבת עוד רכיבה|
 

vdraaui

New member
יש לי יש לי....

הילד שלך מתעורר ב04:30 לשמע כרסום טוסט מהמטבח, השיזוף של הרגליים שלך נראה כמו קפה הפוך בשלושה צבעים, חזרת לשתות פטל כמו בגיל 10 אחרי ריצה ארוכה, נהגי המשאיות של האיזור מצפצפים לך ומרימים אורות, במסעדה עם חברה - היא בודקת איפה אין פחמימות (אטקינס) ואת בודקת איפה יש (30 ק"מ מחר), ...בית קברות בשבילך הוא בעצם תחנת מים+תמר+פיפי+קאקי (שיט, דווקא היום יש פה אזכרה??)
 

dganitm

New member
../images/Emo6.gif חחחח גדול!!!

את מכרסמת טוסטים בארבע לפניות בוקר???
 

MayaShuShu

New member
../images/Emo6.gif אני גם התחלתי עם פטל

עד עכשיו אפעם לא היה לי בבית....
 

omaopa

New member
הרגת אותי עם הבית קברות!!!!!

אצלנו בית קברות הר הרצל צבאי זה תחנת המים האידיאלית. אוי לאוזניים שכך שומעות.......... זר לא יבין וכו'
 

vdraaui

New member
ועוד כמה שעלו בריצה...

החבר'ה מסביב (40+) כבר עוסקים בלהוריד לחץ דם ולשמור עליו נמוך, את עסוקה בלהעלות דופק ולשמור אותו גבוה, למדף החולצות-שלעולם-לא-תלבשי-אך-כואב-הלב-לזרוק (משלחת תשמ'ה, סמינר מד"צים), מתווספות כל הזמן חדשות(גליל ים, מרוץ האביב וכו'), כשאת שומעת את שמות הערים: בית שאן / טבריה, את חושבת ר ק על דבר אחד, או 21, או 10, או 42, ....ועוד קמט שמופיע ליד העיניים לא ממש מטריד אותך, רק שלא יגידו לך להפסיק לרוץ!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה