עכשיו רואים באמת שתפוז פותחים פורום לכל דבר חחח כנסו לפה
S Scratchy Girl New member 23/4/04 #1 ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif עכשיו רואים באמת שתפוז פותחים פורום לכל דבר חחח כנסו לפה
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif עכשיו רואים באמת שתפוז פותחים פורום לכל דבר חחח כנסו לפה
ז זאב בוד ד New member 23/4/04 #2 חחחח ../images/Emo6.gif באמת על כל דבר פותחים פורום...אממ... זה בטח פורום כזה. כשאני אגיע ל-1000 הודעות אני גם אפתח שירשור
חחחח ../images/Emo6.gif באמת על כל דבר פותחים פורום...אממ... זה בטח פורום כזה. כשאני אגיע ל-1000 הודעות אני גם אפתח שירשור
E era2 New member 23/4/04 #3 למה רק שרשור? תהיה לארג' כבר מזמן לזאבים לא פתחו פורום אני במקומך הייתי מוחה!
ל לימור1977 New member 23/4/04 #4 לעזעאזל עם תפוז אנשים../images/Emo123.gifכשאני ביקשתי מהם לפתוח פורום בשם צק ברקמן הם אמרו לי שהם עדיין לא בשלים לדבר כזה, אבל בשביל לפתוח פורום אידיוטי בשם מזל טוב לפורום ה 1000 יש להם זמן? ממש חוצפה. תמיד דופקים את השחורים ואת הפרסים
לעזעאזל עם תפוז אנשים../images/Emo123.gifכשאני ביקשתי מהם לפתוח פורום בשם צק ברקמן הם אמרו לי שהם עדיין לא בשלים לדבר כזה, אבל בשביל לפתוח פורום אידיוטי בשם מזל טוב לפורום ה 1000 יש להם זמן? ממש חוצפה. תמיד דופקים את השחורים ואת הפרסים
ל לימור1977 New member 23/4/04 #5 הלוואי ש... תפוז אנשים מודיע ימלא לוטו ויזכה ב 10 מיליון אבל יגלה לבסוף שהוא לא שלח את הטופס...
ל לא נולדתי בספטמבר New member 23/4/04 #6 אדיוטים הלוואי אמן! אל תתרגשי מהם-תפתחי את הפורום שאת רוצה 'בהייד-פארק' גם שם יש חשיפה מספקת.