Scratchy Girl

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

עכשיו רואים באמת שתפוז פותחים פורום לכל דבר
חחח כנסו לפה
 
חחחח ../images/Emo6.gif

באמת על כל דבר פותחים פורום...אממ... זה בטח פורום
כזה. כשאני אגיע ל-1000 הודעות אני גם אפתח שירשור
 

era2

New member
למה רק שרשור?

תהיה לארג' כבר מזמן לזאבים לא פתחו פורום אני במקומך הייתי מוחה!
 

לימור1977

New member
לעזעאזל עם תפוז אנשים../images/Emo123.gifכשאני

ביקשתי מהם לפתוח פורום בשם צק ברקמן הם אמרו לי שהם עדיין לא בשלים לדבר כזה, אבל בשביל לפתוח פורום אידיוטי בשם מזל טוב לפורום ה 1000 יש להם זמן? ממש חוצפה. תמיד דופקים את השחורים
ואת הפרסים
 

לימור1977

New member
הלוואי ש...

תפוז אנשים מודיע ימלא לוטו ויזכה ב 10 מיליון אבל יגלה לבסוף שהוא לא שלח את הטופס...
 
למעלה