חג לבן

../images/Emo6.gif../images/Emo172.gifחג לבן

בוקר אור וחג שמח לכם אנשי קסם לא היתי יומיים כאן..'געגעתי.. חג שבועות..פעם כשילדיי היו קטנים לכל חג היתה משמעות מודגשת...תכונה והתרגשות..אפיית עוגות קניית בגדים לבנים הכנת טנא וזר לראשיהם... כיום..חוגגים אבל מינורי יותר...קניתי גבינות מתכננת אפיית עוגה והכנת פשטידה...בגדים לבנים לא קניתי טנא לא הכנתי ופרחים פורחים בגינה.. יש אווירת חג אך לא כמו פעם...נו טוב...אחכה לנכדים
 
שבועות מהמקורות

חג שבועות הוא אחד מ-3 רגלים שבהם עלו בנ"י לבית המקדש.לירושלים כמו סוכות ופסח, גם שבועות נזכרים בתורה ושלושתם חגים חקלאיים. "וספרתם לכם ממחרת השבת מיום הביאכם את את עומר התנופה שבע שבתות תמימות תהיינה.(ויקרא כ'ג פס' טו)
 
חטיפי בצק וגבינה

מתכון קל ופשוט ובעיקר טעים בצק: 350 גר' קמח תופח 200 גר' מרגרינה 1 כפית חומץ גביע יוגורט 1 ביצה 1 כוס גבינה בולגרית מגוררת חצי כוס גבינה צהובה כלשהי קופ' קוטג' מלח (ניתן להוסיף סלט חצילים במיונז) להברשה: ביצה טרופה וחצי כוס שומשום הכנה: מערבבים כל החומרים ולשים בצק. מקררים כשעה במקרר מחממים תנור לחום גבוה יוצקים מהבצק כדורים לתבנית משומנת או מרופדת נייר אפייה, מברישים בביצה ומפזרים שומשום. אופים כ- 20 דק' תגובות ו"טעימות" אלי בבקשה
 
למעלה