../images/Emo6.gifשלום לכולם
שמי נועה ,בת 16 מת"א אני חדשה בפורום,לא ידעתי שקיים פורום לזינה חיפשתי בתפוז משנה שעברה ורק עכשיו אני מצאתי וואני שמחה,חוץ מזה אני חברה בפורום זינה הנסיכה הלוחמת. בכל מקרה אני מעריצה גדולה של מדונה כבר כמה שנים ואני אשמח לדבר עם כולכם עליה. אני מתכננת בסוף השנה חלנסוע לראות הופעה שלה שהיא תצא לסיבוב הופעות עוד מישהו מעוניין,אני אשמח לדעת.
שמי נועה ,בת 16 מת"א אני חדשה בפורום,לא ידעתי שקיים פורום לזינה חיפשתי בתפוז משנה שעברה ורק עכשיו אני מצאתי וואני שמחה,חוץ מזה אני חברה בפורום זינה הנסיכה הלוחמת. בכל מקרה אני מעריצה גדולה של מדונה כבר כמה שנים ואני אשמח לדבר עם כולכם עליה. אני מתכננת בסוף השנה חלנסוע לראות הופעה שלה שהיא תצא לסיבוב הופעות עוד מישהו מעוניין,אני אשמח לדעת.