לאגמוש יש לי שאלה לאגם! האם זה קל גם להיות דוגמנית וגם שחקנית? מה יותר כייף לה? ושהיא תדע שהיא עושה את שניהם מצויין נ.ב. אגם את מהממת בדיוק גמו אגם מים חח איזה שם יפה!