לאגמוש

גלוש6

New member
../images/Emo6.gifלאגמוש

יש לי שאלה לאגם! האם זה קל גם להיות דוגמנית וגם שחקנית? מה יותר כייף לה? ושהיא תדע שהיא עושה את שניהם מצויין נ.ב. אגם את מהממת בדיוק גמו אגם מים חח איזה שם יפה!
 

יעל 13

New member
נצל"ש....

אתמול לאלון ליטבק שמשחק את יואב הייתה יומולדת
 

יעל 13

New member
כן אני חיה חחחח אאאאאאא אני יגיד לך

למה לא הייתי פה כל היום!! כי התעוררתי ב5 וחצי...אין לי מושג איך...אבל ישנתי מלאןןןןןן ושלומו מצוין....הד"ש ימסר!! טוב לדעת שמישהו זוכר אותווו חחחחחחחח
 
למעלה