NE-JETS

../images/Emo58.gifNE-JETS../images/Emo58.gif

לא להאמין שהנבחרת המגעולה הזאת עם הכדורגל המכוער והמאמן הקשקשן הצליחה לנצח שבועיים רצוף גם את מאנינג וגם את בריידי!
 

Yo-man

New member
../images/Emo58.gif ג'טס פאטריוטס

לא ייאומן שבריידי נראה כל המשחק כמו קנדום קרוע עם החליפה המכוערת שלו, ושוב, כשלא הולך להם הוא עומד וצועק על הקבוצה כאילו הוא המורה שלהם ולא המנהיג. חרא של בנאדם ונגיע לו לשבת בבית ולהתבייש. לא שאני אוהב את הפה הגדול של רקסי, אבל עד כה הוא מצדיק את השטויות שהוא מדבר
ישבנו בבית כמה חברים והצטערנו שהפאטס מפסידים כי לא יהיה לנו את מי לשנוא בשבוע הבא. עכשיו שפילי והקולטס לא בפלייאוף אנחנו קופצים על העגלה של גרין ביי. יאללה אהרון
 

ESPN

New member
../images/Emo58.gifג'טס פאטריוטס

מבינה שאתה שונא ת'פטס, סבבה, מקובל, אבל לרדת על כושר המנהיגות של בריידי זה קצת תלוש, רק הביא לקבוצה שלו 3 טבעות... מאנינג, מקנאב וויק כנראה מנהיגים הרבה יותר טובים עם סך כולל של טבעת אחת. עולם הדימויים שלך הולך ומשתכלל, I'll give you that (איזה חליפה? מה פספסתי?) ואגב כל השנים אני שומעת פה על הסגנון משחק המכוער של ניו אינגלנד וכמה הם לא ספורטיבים וכו' וכו'. ופתאום כשהג'טס משחקים רק הגנה, השחקנים שלהם מזייפים פציעות כדי להאט את המשחק בצורה שלא הייתה מביישת את בית"ר ירושלים, והקוורטרבק שלהם משלים אולי 5 מסירות נורמליות כל המשחק, הכל סבבה. (טוב, אני יודעת ששום דבר שקשור לאהדה ושנאה בספורט הוא לא באמת רציונאלי, אבל יש פה אירוניות מסויימת בעיני). לפחות על העניין של גרין ביי אנחנו יכולים להסכים.
 

Yo-man

New member
../images/Emo58.gif ג'טס-פאטס

החליפה, אני מתכוון לכובע הצמוד הזה שבא לשמור על חום הגוף אבל גורם לך להראות כמו גולש-על-קרח או קנדום קרוע. וכושר המנהיגות של ברידיי מעולה - כשהם מנצחים. כשהם מתחילים להפסיד הוא יורד על החברים שלו וצועק עליהם בהתנשאות מגעילה. לא מתייחס אליהם כשווים. אולי זה סוג מנהיגות שרק אני מתעב, ואולי זה נראה הגיוני לאנשי צבא.... אני לא טענתי שהם לא ספורטיביים. ההליכה לניסיון רביעי ברבע השני (נדמה לי) היתה "קלאסיק ביליצ'ק" וצריך בייצים בשביל זה. אה, ומשחק ריצה טוב או הגנה רכה ממול.... ונכון שהג'טס עצרו את הריצה של הפאטס ברבע האחרון עם "פציעות מדומות". אני גם שונא את ההתנהגות הזו שנלמדה כל כך טוב מהמונדיאל האחרון, אבל אני משער שזה אחד הכלים העומדים לרשותה של קבוצה, ויש לא מעט קבוצות שלא יהססו להשתמש בטקטיקה הזו. זה מצער, אבל זה חור בספר החוקים שאי אפשר לסתום בינתיים, בטח לא כשהקומישינר רק מדבר על החשיבות לשמור על בריאות השחקנים. אני לא אוהב את הג'טס ולא את רקס ואין לי שום רגשות לסנצ'ז. אני באמת עולז מ"שנאת המן". זה לא מאוד אצילי מצידי, אני יודע, אבל אחרי שפילי עפו השבוע באתי לראות את המשחקים ממש בלי ענין. זה העניין היחיד שנשאר לי. מצטער
 

ESPN

New member
../images/Emo58.gifהמשך

לגבי החליפה, הבנתי בדיעבד למה התכוונת. פשוט כשכתבת חליפה, חשבתי על חליפה מסוג שלובשים בבר מצוות ולא הבנתי על מה אתה מדבר (כנראה שזאת הייתה השעה). לגבי בריידי אנחנו כנראה לא נסכים (ולא שאני "אנשי צבא"). אני נותנת לו קרדיט שהוא כנראה עושה משהו נכון. דווקא לא ראיתי בכלל שהוא מדבר אתמול עם השחקנים, אלא יושב בצד בשקט כל המשחק, שדווקא על זה אפשר להתווכח אם זאת הדרך הנכונה או לא, אבל לא משנה. לגבי "שנאת המן", בשנות ה90' I wrote the book בנושא, (ע"ע ינקיז וקאובוייז), אז אין על מה להצטער. העשור האחרון פינק אותי, זה נכון... אף קבוצה מבוסטון לא זכתה באליפות יותר משנתיים, אני כבר לא רגילה...
 

korensun

New member
המשך

בתור שחקן אני יכול להגיד לשניכם שאין שום דרך לדעת אם הפציעה מדומה או לא, ולקפוץ למסקנות שזו חלק מטקטיקה זה קצת לא במקום. אל תשכחו שהשחקנים אחרי כמעט עונה שלמה, רובם אם לא כולם פצועים בכל מיני מקומות ועולים לשחק עם כמויות של משככי כאבים או עוברים טיפולים יותר כואבים מלידת עכוז.
 

ESPN

New member
../images/Emo58.gif

אני חייבת להגיד שבכלל לא עלה בדעתי שהם מזייפים פציעות (אני נותנת לשחקני NFL קצת יותר קרדיט מזה), עד שפיל סימס האיר את תשומת הלב לכך (והוא כן שחקן לשעבר) ולכן הרשתי לעצמי להתייחס לזה.
 
כנ"ל

לכל החדשים להלן כמה עובדות חשובות לאוהדים: 1) הכינוי שלנו הוא "ראשי גבינה" 2) יש שתי קריאות עידוד חשובות, שאתם צריכים ללמוד: !GO PACK! GO Here we go Green Bay ! Here we go! 3) הQB הנוכחי שלנו הוא A Rod. והוא מקל מאוד חם. 4) לQB לפניו קוראים בראט פארב (למרות שזה נכתב כמו פאברה). 5) ול-QB לפניו קוראים פלינסטון (OK קוראים לו Don Majkowski אבל תודו כי לא ידעתם). 6) היריבות שלנו עם שיקגו מאוד עתיקה (1921), אבל זאת הפעם השני שבה אנחנו נפגשים בפליאוף (1941 - 33:14 לשיקגו). טוב, זאת התחלה טובה, אבל יש עוד הרבה ... נ"ב למידע נוסף על היריבות מול שיקגו ניתן לקרוא פה: en.wikipedia.org/wiki/Bears-packers_rivalry
 

EMCsquare

New member
רק דבר אחד להוסיף

GO BEARS !! הגיע הזמן שתביאו לאוהדים העייפים שלכם טבעת .. (ולא יכול להיות טוב יותר, מלעבור על הישבן הקפוא של GB ) ונסיים ב : Bear down, Chicago Bears, make every play clear the way to victory; Bear down, Chicago Bears, put up a fight with a might so fearlessly. We'll never forget the way you thrilled the nation, with your T-formation. Bear down, Chicago Bears, and let them know why you're wearing the crown. You're the pride and joy of Illinois, Chicago Bears, bear down.
 

ESPN

New member
NE-JETS ../images/Emo58.gif

כן, באמת לא יאומן. אבל אין מה להגיד שהם מגבים את כל הדיבורים המטומטמים שלהם במעשים. אני שונאת לראות משחקים של הג'טס, באמת, לא רק מול הפטריוטס, בכלל. כשהמשחק צמוד, בסוף הם תמיד, אבל תמיד מנצחים (ע"ע שבוע שעבר). הייתה לי הרגשה רעה לגבי המשחק הזה מלכתחילה ועם האינטרספשיין בדרייב הראשון אמרתי לעצמי "so it's going to be one of those evenings". רב המשחק הרגשתי יאוש טוטאלי. עוד עונה מעולה נגמרת בלא כלום, אני ממש מתחילה להזדהות עם אוהדי הקולטס. הנחמה האישית היחידה שלי היא שגרין ביי עדיין בפנים, באמת קבוצה שאני נהנית לראות ולצורך העניין בחודש הקרוב אני עם הציז'הדס. אבל עדיין התחושה העיקרית היא "איזה באסה
 

laufgas

New member
|ספילר| נוי-יורק בניו-אינגלנד

אחחחח, איזה דיכאון לראות את הניו-רקסים האלה מנצחים. הטופ סידס בשתי החטיבות עפו. איך כל קבוצה בניו-יורק יכולה להיות כל כך מעצבנת... פשוט מדהים. לגבי המשחק עצמו, הג'טס ניצחו, אבל חוץ מכמה מסירות אקראיות של סנצ'ז, יש להם רק משחק ריצה סולידי. צפו להתמוטטות בהיינז פילד. ומשהו שהוא לא ספויילר - באופן אישי הופתעתי מהמשחקים ב-AFC שהיו הרבה יותר מעניינים מהמשחקים ב-NFC. הייתי הרבה יותר מתוח במשחקי ה-AFC...
 

underdog36

New member
ושכחת שזה גם ../images/Emo58.gif GB-ATL

כי אמרת שהראשונות בשתי החטיבות עפו...
 

RKL8

New member
J-E-T-S

JETS JETS JETS אין מתוק מלהדיח את המנוולים יייייישששששששששששששששששששששש
 

Ori L88

New member
NE-NYJ ../images/Emo58.gif

אני לא רוצה להיות פאקצה אבל חייב להוציא: יששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עכשיו אפשר לראות את הפליאוף בשקט וללא לחץ. טומלינסון WINS.
 
../images/Emo58.gif NYJ-NE

אני רואה שזה נהיה משחק הפורום החדש - מי מדביק לראיין כינוי יותר "מוצלח". בפועל, כל מי שקורא לו קשקשן, שיבדוק את עצמו קודם... כפי שנאמר בסוף השידור, מאז 2001 אף קבוצה לא ניצחה ברציפות גם את אינדי וגם את הפטריוטס (למרות שלא סיפרו שם כמה מקרים כאלה היו). תקראו לו קשקשן, לאיש יש קבלות ועם זה אי אפשר להתווכח. בתחילת השידור סיפרו שראיין אמר משהו כמו "בייליצ'ק כנראה הוא המאמן הכי טוב בהסטוריה, אני רוצה רק להיות המאמן הכי טוב היום". כמה שהוא צדק! בינינו, אם לג'טס היה QB בדרגה הראשונה זאת היתה יכולה להיות קבוצה של 16-0 כי מלבד עמדת ה QB זאת קבוצה כמעט מושלמת - משחק ריצה נהדר, רסיברים טובים מספיק, קו התקפה קדמי מצויין והגנה שלא צריך להרחיב עליה. מצב הרוח של סנצ'ס זה ההבדל בין צל"ש לטר"ש בג'טס וכולי תקווה שזה יהיה צל"ש עוד 2 משחקים ...
 

REDSKINS

New member
../images/Emo58.gif מכל משחקי הפלייאוף

החלטתי לראות את כל השבוע , אז את כולם ראיתי בפיגור במקס אבל לא הפסדתי אף משחק. בולטימור נגד פיטסבורג : משחק מלא בטעויות של שתי הקבוצות. הפאמבל על ביג בן שהותיר את הכדור החי במגרש יותר מידי זמן הוא דוגמה מצוינת לרצף הטעויות שהלך שם. אטלנטה נגד גרין ביי: לא צפיתי את זה בכלל , גרין ביי פשוט קרעו את אטלנטה , הקבוצה שחשבתי הכי טובה בNFC הפסידה לקבוצה שנכנסה בדקה ה90 לפלייאוף. שיקגו נגד סיאטל : חד צדדי לכל אורך המשחק , לפי התוצאה עוד אפשר לחשוב שהיה משחק צמוד , אבל במציאות שיקגו כבר ויתרו אחרי יתרון ענק ובשני דקות בערך סיאטל נתנו 2 TD. NE נגד NYJ : משחק חזק וסוף מותח. פשוט כיף לדעת שגם השנה NE לא יהיו בסופרבול , זה עשה לי את הפלייאוף. פיטסבורג וניו יורק נראות חזקות מאוד , יש לי הרגשה שעם המומנטום הג'טס הולכים עד הסוף. קשה לי לשפוט את שיקגו בגלל היריבה , אבל GB נראים חזקים יותר מכל קבוצה שראיתי השנה. כל שילוב אפשרי בסופרבול נראה לי יהיה משחק ענק. אני מחכה כבר למשחקי הגמר בשבוע הבא ולמרות שהוא המשחק האחרון עד ספטמבר (קדם עונה לא נחשב) גם לסופרבול.
 
למעלה