../images/Emo58.gif GB-NE
וואו !!!! קמתי בבוקר (לילה) כי אני אוהד שרוף. תוך ידיע כי בחצי זה כבר לא יהיה כוחות .... הפתיחה מפוצצת - ON-SIDE KICK מוצלח. => 3 נקודות ברידי מחזיר (כמובן) ב-TD וזאת תוצאת הרבע הראשון. אבל, בפתיחת הרבע השני פלין מתחבר לג'ונס ל-TD של 69 יארד. מי היה מאמין!!!! זה אמיתי או שאני חולם?
וואו !!!! קמתי בבוקר (לילה) כי אני אוהד שרוף. תוך ידיע כי בחצי זה כבר לא יהיה כוחות .... הפתיחה מפוצצת - ON-SIDE KICK מוצלח. => 3 נקודות ברידי מחזיר (כמובן) ב-TD וזאת תוצאת הרבע הראשון. אבל, בפתיחת הרבע השני פלין מתחבר לג'ונס ל-TD של 69 יארד. מי היה מאמין!!!! זה אמיתי או שאני חולם?