AR1203

retard boi

New member
../images/Emo58.gif

למה כל פעם שצוות טיפה מתחבב עלי הוא חייב לעוף. משלושת הצוותים שהיו תקועים עם הגמלים הן הצוות היחיד שלא רציתי שיעזוב, מצד שני לעשות מעשה מטומטם כמו לכוון את לורנה לגמל שתביא לה חלב בקלות זו טעות שצריך לשלם עליה בהדחה. אין מקום לרחמים במירוץ הזה במיוחד לצוותי בחורה בכיינית/בחור עם עצבים של ברזל שמסיבה לא ברורה תמיד מגיעים רחוק בתוכנית הזאת. אני מציין את זה כל שבוע ,אני מודע לכך אבל זה נדרש. במיוחד לאור הספויילר שצוות נשי הולך לעוף בפרק הזה כל כך קיוותי שקורבנות הפלאסיקה יעופו. הן פשוט נהיות מעצבנות יותר מפרק לפרק. אני מבין שצריך ללהק צוותים שהקהל ישנא , אבל יש גבול.ובניגוד לאופן שבו הן מוצגות בתוכנית הן אפילו לא נראות טוב. האופי הגועלי , ההתבכיינות והמתיחת פנים המאוד בולטת של שאנה פשוט גורמים לי לרצות להקיא!!!!
 

willo

New member
../images/Emo58.gif

או שהמרוץ איבד את הטאצ' או שזו עונה כזו, אבל משום מה אני לא מתלהב.
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
../images/Emo58.gif 1203

אחלה פרק. נחמד לראות קצת אינטרקציה בין הצמדים (בין האחיות לסבא דונלד) משהו שדי חסר במירוץ - אינטרקציות חיוביות ולא סתם ריבים. קיוויתי שלורנה וג'ייסון יעופו אבל לא ממש אכפת לי מהאחיות. עזריה והנדקיה פשוט יצאו תותחים מהמשימה הזו - למה אף אחד אחר מהצמדים לא חשב בכלל לחלק את זה 5 מילים לכל אחד והתעקשו ללמוד הכל ביחד. הפרומו לפרק הבא נראה מבטיח. האם יש YIELD העונה הזו ?
 

חוטהשני

New member
איפה ומתי אפשר לראות את הסדרה ? וכן האם צריך להוריד את הפרקים או שזה און-ליין ? ../images/Emo51.gif
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
כיום רק בארה"ב

ובדרכים הרגילות עליהם אנחנו לא מספקים מידע בפורום. אולי בעתיד הקרוב/רחוק ישודר ב-YES
 
רחוק מאוד!

משום מה יס לא טורחים להביא את המירוץ במקביל לעונה שמשודרת בארה"ב כמו שהם משתדלים עם הישרדות בזמן האחרון... וזה מרגיז.. יש ביני לבין אחותי פער של 2 עונות.. אין עם מי לדבר! חח
 

leedsutd

New member
TAR1203../images/Emo58.gif

תמיד אני במאסף..... אני לא מצטרף לאכזבה של חלק מהמירוץ העונה, אני חושב שהפרק באפריקה היה טוב ותמיד הקשיים מתחילים כאשר יש הבדלי תרבות גדולים, באמת זה היה מתבקש כאשר חוליה ומריה? נתנו עצה לצוות שמאחוריהן לאיזה גמל ללכת!!!! אני בעד הצוות הגוטי שמפתיע אותי ביכולת ההסתגלות שלו (בטח יעופו בפרק הבא). קצת נמאס מהרמזים לפני ובמהלך הפרק שמגיעים מהעריכה,זה מוריד מהמתח.
 

Nameless One

New member
../images/Emo58.gif

נו אז אני מסכים שדיי משעמם עד עכשיו, אבל TAR תמיד דיי משעמם עד הפיינאל 6-7 שעד אז מוצאים איזה פייבוריט והסידרה נהיית קצת יותר מותחת. כרגע אני בעד שתי הקבוצות עם המבוגרים, הסבא של הבחור הגבוה מזכיר לי קצת את רודי מהישרדות, והאבא האסייאתי דיי משעשע אותי בצורה בה הוא מתעלל מילולית בבת שלו בכזה קור רוח, והוא אפילו לא קולט שהוא עושה את זה... (איך היא עוד לא דפקה לו כסא בראש אני לא מבין)
 

Sole Survivor

New member
../images/Emo58.gif

טוב, פעם ראשונה ששולחים אותם למקום שאף אחד לא יודע איפה זה . חוץ מצוות האחים ששוב מתגלים כתותחים, הלוואי וינצחו. זה היה כל כך קרוב שהזוג המעצבן (לורנה וג'ייסון ) יעופו כל כך שמחתי ואז התאכזבתי . חבל על צוות האחיות שדווקא הפרק קיבלו הרבהזמן מסך לטובה. אבל השטות שלהם שהם עזרו ללורנה. המשימות היו נחמדות והמשימה של הללמוד או ללמד היתה מרעננת ביותר.
 
למעלה