ANTM705

../images/Emo58.gif ANTM705

אוף! כל כך הייתי בעד שלישיית קארידי-אייג'יי-מג אול דה ווי ועכשיו לקחו לי את מג! נו טוב, עכשיו ברוק תכנס בתור הצלע השלישית (למרות שהן לא ממש שלישייה בתוכנית, אבל לא משנה...) התחרות על הפודיומים הייתה מצוינת, וחוץ מהתאומות ממש נראה כאילו כולן עשו עבודה טובה. גם הפוטושוט היה מצוין, אבל זה שצילמו את התאומות ביחד היה נורא מעצבן. נכון, תאומות סיאמיות זה מתבקש, אבל ככה אי אפשר להבדיל בינהן. מה אם התמונה שלהן הייתה ממש גרועה והיה צריך להעיף אחת מהן? אי אפשר היה להבדיל... התמונה של קארידי הייתה מדהימה! של אייג'יי גם הייתה מצוינת ואחריהן יוג'ינה ומלרוז גם היו טובות. לגבי הריב של מלרוז ואנצ'ל - אני לא ממש מחבב את שתיהן, אבל אנצ'ל יצאה מטומטמת. ולא אכפת לי מה היא אומרת - הכל משחק כדי להוציא את עצמה הילדה הטובה מול טיירה. קארידי ואייג'יי לגמר!
 

MeetLofe

New member
../images/Emo109.gif ANTM 0705

פרק מצוין חוץ מההדחה המפגרת והלא מוצדקת אני שונא שמגיע פרק שאני ממש מתחיל לחבב מישהי ואז בדיוק מעיפים אותה הפוטושוט היה מצוין האתגר היה מצוין קארי די ואייג'י פשוט שתיהן מלכות שתיהן מדהימות ושתיהן צריכות להגיע לפיינל טו יחד עם אחת מהתאומות [את שתיהן אני מחבב
] התמונות שלהן ארבעתן היו גאוניות וגם מלרוס שאני לא כ"כ מחבב נתנה תמונה מ ד ה י מ ה מג בכלל לא הייתה צריכה לעוף וזה כזה בולט שהשחורות העונה פחות טובות תעשו לי טובה אבל אני בטוח שאם ג'יידה הייתה בחורה לבנה היא הייתה עפה ולא מג טיירה פחדה שלא יישאר לה שחורות וזה הרי ברור שג'יידה ויוג'ינה שתיהן גרועות חוץ מההדחה ממש אהבתי את הפרק
 

O r a c l e

New member
../images/Emo58.gifANTM 7x05../images/Emo210.gif

אני חושב שהפוטושוט היה הדבר הכי טוב בפרק- אני ממש אהבתי את הרעיון וגם את רוב הביצועים. AJ (סליחה- זה פשוט יותר מידי עבודה לכתוב בעברית את השם) מדהימה!
היא מצטלמת כמו חלום, היא יפיפייה ואדג'ית פנים מול פנים ובאופן כללי היא המועדפת עליי- יותר ויותר ככל שהזמן עובר. האמת שלפני שראיתי את הפרק חשבתי שכדאי להדיח את מג כי תכלס חוץ מהצגת ה"רוק אנד רוווווווול" שלה היא לא הראתה ממש אישיות... דווקא הבכי היום היה מתאים- אבל באופן כללי, אם היא לא הייתה מודחת הפעם היא הייתה אחת מהמודחות הבאות- היא לא הייתה אפילו מגיעה לחצי הדרך לדעתי... הריב בין אנצ'ל למלרוז היה נחמד- אני תמיד אוהב שמצוטטים- זה ממש הזכיר לי את הציטוטים החשאיים שהיו ב"עדן לנצח"- זה היה משעשע. אנצ'ל לעומת זאת, לא משעשעת בכלל... לא יודע מה- אבל היא לא מתחבבת עליי ממש... ואני גם לא חושב שהיא עד כדי כך יפה. כן, יש בה משהו מיוחד אבל לא ברמה שכל הזמן מדברים עליה. מי שהכי עצבנה אותי- מלרוז! בפרקים הקודמים די חיבבתי אותה, אבל היא ממש יצאה מתנשאת ופטפטנית וסנובית. אז נכון, היא מצטלמת מעולה אבל התגובה של מג הייתה כל כך מתאימה- shut up........ די........ אבל ג'אדה מעצבנת הכי הרבה. לדעתי היא צריכה לעוף. התמונות שלה כל כך לא טובות, היא נראת כמו גבר (ולא סתם- גבר מכוער אפילו), אין לה אישיות מעניינת בגרוש ואני לא מבין איך היא החזיקה מעבר לשבוע הראשון, מקסימום שני. בעעע שתעוף כבר נמאס לי לראות אותה...... זהו בערך.. אה- וטיירה נראת הרבה יותר טוב (והרבה פחות דובונת) עם שיער ארוך.
 
למעלה