ANTM 305

Boran

New member
../images/Emo58.gif ANTM 305

ליה בחוץ כריסטי בחוץ ג'ניפר בחוץ אם מעיפים לי גם את קאסי, אני קופץ מהחלון. זה פשוט מעצבן שמעיפים את הבחורות הכי יפות שם, ובחורות כמו קלי ונורל ואיווה וטוקארה נשארות. בגדול היה פרק ממש טוב, נהניתי.
 

amitooshacham

New member
../images/Emo58.gif

שמע, כמה שאני אוהב את ג'ניפר, אני לא יכול להגיד שלא הגיע לה לעוף. אולי זה העריכה או משהו, אבל רואים על הפנים שלה כשהיא מצטלמת שכאילו אין לה כוח בכלל להיות שם, ושהיא מעדיפה להיות בבית לראות טלוויזיה. נשארתי עם שלוש פייבוריטיות: קאסי, אמנדה ויה-יה.
 

F o l k l o r e

New member
../images/Emo58.gif ANTM 305

גם אני חושב שהגיע לה לעוף. הייתי מעדיף לראות את קלי או אן עפות, אבל היא לא הייתה משהו. ואני מאוד אוהב את נוראל. ואת יהיה. מישהו יכול להגיד לי מה קסי אומרת בפרומו לשבוע הבא? אני לא מבין את זה, היא מדברת לא ברור.
 
למעלה